  • 1. Data: 2013-07-19 20:34:12
    Temat: meeeega problem z wyborem auta
    Od: megrims <m...@i...pl>

  • 2. Data: 2013-07-19 21:20:33
    Temat: Re: meeeega problem z wyborem auta
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 7/19/2013 8:34 PM, megrims wrote:
    > A6 3.0 BiTDI
    > A8 4.2 TDI
    >
    > albo benzyna:
    > - M5 E60
    > - S8
    > - 911
    >
    > albo po prostu M550d
    >
    > nie mogę się zdecydować

    5GT - dobre podwozie i jeszcze lepsze nadwozie

  • 3. Data: 2013-07-19 22:36:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    > do wyboru diesel:
    > BMW F10 z motorem 535d
    > BMW 6 4.0d
    > A6 3.0 BiTDI
    > A8 4.2 TDI
    >
    > albo benzyna:
    > - M5 E60
    > - S8
    > - 911
    >
    > albo po prostu M550d
    >
    > nie mogę się zdecydować

    Ja bym brał w tej kolejności:
    -911
    -S8
    -M5

    BTW: Na pewno potrzebujesz 4 miejsc w aucie?

  • 4. Data: 2013-07-19 23:03:11
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2013-07-19 20:34, megrims pisze:
    > do wyboru diesel:
    > BMW F10 z motorem 535d
    > BMW 6 4.0d
    > A6 3.0 BiTDI
    > A8 4.2 TDI
    >
    > albo benzyna:
    > - M5 E60
    > - S8
    > - 911
    >
    > albo po prostu M550d
    >
    > nie mogę się zdecydować

    Najzgrabniejsza ta 6-ka od BMW. :)

    --

    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 5. Data: 2013-07-20 00:06:40
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-07-19 20:34, megrims pisze:
    > do wyboru diesel:
    > BMW F10 z motorem 535d
    > BMW 6 4.0d
    > A6 3.0 BiTDI
    > A8 4.2 TDI
    >
    > albo benzyna:
    > - M5 E60
    > - S8
    > - 911
    >
    > albo po prostu M550d
    >
    > nie mogę się zdecydować

    Z jakiego powodu zabrakło:
    1.Nissan GTR?
    2.Audi RS4?

    Twoja lista poza M5 i 911 to ciężkie kobyły.Jak ty tym chłopie ujedziesz?

  • 6. Data: 2013-07-20 00:28:33
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-07-19 20:34, megrims pisze:
    > do wyboru diesel:
    > BMW F10 z motorem 535d
    > BMW 6 4.0d
    > A6 3.0 BiTDI
    > A8 4.2 TDI
    >
    > albo benzyna:
    > - M5 E60
    > - S8
    > - 911
    >
    > albo po prostu M550d
    >
    > nie mogę się zdecydować
    Nic dziwnego. Pamiętaj że okrakiem na silniku - daleko nie zajedziesz,
    choćby to było 5.0d, więcej pożytku z zawieszenia i trakcji niż z
    dobrych chęci.
    Powiedz co chcesz tym robić, bo trochę inne kryteria są pod "wożenie się
    z lansem" po mieście (gdzie i tak się za bardzo nie rozpędzisz, a nawet
    jakby - to wiesz jak się to kończy), a co innego robienie długich tras,
    i to jeszcze czy po naszych polskich dziurach, czy po germańskich
    autobahnach?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 7. Data: 2013-07-20 02:27:48
    Od: tá´Ź

    megrims wrote:

    > do wyboru diesel:
    > BMW F10 z motorem 535d
    > BMW 6 4.0d
    > A6 3.0 BiTDI
    > A8 4.2 TDI
    >
    > albo benzyna:
    > - M5 E60
    > - S8
    > - 911
    >
    > albo po prostu M550d
    >
    > nie mogę się zdecydować

    Ale po co wydawać tyle piniendzy, skoro już za 1000 zł można kupić
    Poloneza Trucka Roya, który jest autem daleko bardziej praktycznym od
    wyżej wymienionych, ponieważ na pakę bez problemu załadujesz około 12
    świń z dyskoteki?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 8. Data: 2013-07-20 07:57:50
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-07-20 00:28, BartekK pisze:

> [...]
    > jakby - to wiesz jak się to kończy), a co innego robienie długich tras,
    > i to jeszcze czy po naszych polskich dziurach, czy po germańskich

    Do lansu po mieście i pożerania autostrad to CL V12 Biturbo się nadaje.
    Ale do szybkiego pokonywania zakrętów i latania bokami to zupełna
    porażka.

  • 9. Data: 2013-07-20 09:13:24
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 7/20/2013 7:57 AM, megrims wrote:

    > Do lansu po mieście i pożerania autostrad to CL V12 Biturbo się nadaje.
    > Ale do szybkiego pokonywania zakrętów i latania bokami to zupełna
    > porażka.

    Nie wierzę, na czym polega problem w CL ?

    -małej efektywności
    -czy małej efektowności

    i o jaki zakręt chodzi: krajówka @ 240km/h ? miasto @ 120 czy
    wjazd do makro @ 60 ?

  • 10. Data: 2013-07-20 10:44:55
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > BMW F10 z motorem 535d
    > BMW 6 4.0d
    > A6 3.0 BiTDI
    > A8 4.2 TDI
    >
    > albo benzyna:
    > - M5 E60
    > - S8
    > - 911
    >
    > albo po prostu M550d

    Zamiata nieźle ta M550d, a już całkiem ludzie zbierają szczęki z podłogi jak
    się dowiadują, że to prawdziwe "M" i d jednocześnie, jak nie masz plakietki
    na klapie. /zestawienie liter oznaczenia na klapie wygląda jak fantazja
    wiejskiego tunera, w 'x6' jest jeszcze smieszniej/

    Sercem jestem za M5 benzyna ale to co robią obecne diesle BMW potrafi
    zaszokować największego przeciwnika klekota. Ty masz możliwości, to masz
    problem, ja niestety po za jazdami testowymi musze się obejść smakiem ;)

    Pozdro.