eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymedia o technice jazdy zimą
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 87

  • 1. Data: 2010-01-17 23:35:19
    Temat: media o technice jazdy zimą
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    "Przypominamy, iż w sytuacji kiedy tracimy panowanie nad pojazdem,
    zawodowi kierowcy radzą hamowanie awaryjne. Pedał hamulca energicznie
    wciskamy do końca."

    http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201001
    17/REGION/435868226


    Czyli: po heblach i do rowu...


  • 2. Data: 2010-01-17 23:46:48
    Temat: Re: media o technice jazdy zimą
    Od: to <t...@a...xyz>

    Michał wrote:

    > "Przypominamy, iż w sytuacji kiedy tracimy panowanie nad pojazdem,
    > zawodowi kierowcy radzą hamowanie awaryjne. Pedał hamulca energicznie
    > wciskamy do końca."

    W przypadku ABS jest to dobra rada.

    --
    cokolwiek


  • 3. Data: 2010-01-18 00:31:26
    Temat: Re: media o technice jazdy zimą
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@w...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:hj03g7$6mu$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > "Przypominamy, iż w sytuacji kiedy tracimy panowanie nad pojazdem,
    > zawodowi kierowcy radzą hamowanie awaryjne. Pedał hamulca energicznie
    > wciskamy do końca."
    >
    > http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201001
    17/REGION/435868226
    >
    >
    > Czyli: po heblach i do rowu...

    Przy wiekszej prędkości - jesli masz ABS, to nie stracisz możliwości skrętu
    (o ile w danych warunkach będzie możliwy) - czyli rada jest dobra. A przy
    mniejszej ABS i tak nie zadziała, więc wtedy masz rację - hebel i do rowu
    ;-)

    --
    Yogi(n)


  • 4. Data: 2010-01-18 00:44:24
    Temat: Re: media o technice jazdy zimą
    Od: złoty <g...@g...pl>

    Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Michał" <m...@w...o2.pl> napisał w wiadomości
    > news:hj03g7$6mu$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >> "Przypominamy, iż w sytuacji kiedy tracimy panowanie nad pojazdem,
    >> zawodowi kierowcy radzą hamowanie awaryjne. Pedał hamulca energicznie
    >> wciskamy do końca."
    >>
    >> http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201001
    17/REGION/435868226
    >>
    >>
    >> Czyli: po heblach i do rowu...
    >
    > Przy wiekszej prędkości - jesli masz ABS, to nie stracisz możliwości
    > skrętu (o ile w danych warunkach będzie możliwy) - czyli rada jest
    > dobra. A przy mniejszej ABS i tak nie zadziała, więc wtedy masz rację -
    > hebel i do rowu ;-)
    >


    " Przypominamy, iż w sytuacji kiedy tracimy panowanie nad pojazdem,
    zawodowi kierowcy radzą hamowanie awaryjne. Pedał hamulca energicznie
    wciskamy do końca.
    Wówczas jest duża szansa, iż nie zmienimy pasa ruchu."

    ..jedno wielkie klamstwo. NIGDY nie wciskajmy wowczas hamulca (no chyba,
    iz mamy "cudowny" naped na tyl, gdzie mozna wcisnac i liczyc na
    cud..heh). Jesli nie musimy hamowac - przy napedzie na przod - nie
    hamowac. Na "5" przydusic silnik (lub ESP..heh) i zachowac zdolnosci
    manewrowe.. Coz za ignorant pisal ten tekst...


    pzdr
    A.


  • 5. Data: 2010-01-18 01:17:39
    Temat: Re: media o technice jazdy zimą
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 18 Jan 2010 00:44:24 +0100, złoty wrote:
    >" Przypominamy, iż w sytuacji kiedy tracimy panowanie nad pojazdem,
    >zawodowi kierowcy radzą hamowanie awaryjne. Pedał hamulca energicznie
    >wciskamy do końca.
    >Wówczas jest duża szansa, iż nie zmienimy pasa ruchu."
    >
    >..jedno wielkie klamstwo. NIGDY nie wciskajmy wowczas hamulca (no chyba,
    >iz mamy "cudowny" naped na tyl, gdzie mozna wcisnac i liczyc na
    >cud..heh). Jesli nie musimy hamowac - przy napedzie na przod - nie
    >hamowac. Na "5" przydusic silnik (lub ESP..heh) i zachowac zdolnosci
    >manewrowe.. Coz za ignorant pisal ten tekst...

    To niekoniecznie jest takie glupie jak sie wydaje.
    Zaczniesz tanczyc na prostej, depniesz po hamulcu, zablokujesz kola ..
    i bedziesz nadal sunal prosto, moze bokiem ale prosto swoim pasem.

    Zaczniesz kombinowac, to cie resztki przyczepnosci zniosa na sasiedni
    pas, a tam wasza Matka .. nie, tam tir bedzie jechal.

    Trzeba by sprawdzic. Mnie w scierce najlepiej szlo jak od razu
    sprzeglo wcisnalem.

    J.


  • 6. Data: 2010-01-18 01:25:58
    Temat: Re: media o technice jazdy zimą
    Od: to <t...@a...xyz>

    złoty wrote:

    > ..jedno wielkie klamstwo. NIGDY nie wciskajmy wowczas hamulca (no chyba,
    > iz mamy "cudowny" naped na tyl, gdzie mozna wcisnac i liczyc na
    > cud..heh). Jesli nie musimy hamowac - przy napedzie na przod - nie
    > hamowac. Na "5" przydusic silnik (lub ESP..heh) i zachowac zdolnosci
    > manewrowe.. Coz za ignorant pisal ten tekst...

    Wręcz przeciwnie, jak jest ABS to warto wcisnąć hamulec, szczególnie, gdy
    auto nie ma ESP. Jest spora szansa, że elektronika odzyska przyczepność,
    a przy ABS można bez problemu kontrować hamując.

    --
    cokolwiek


  • 7. Data: 2010-01-18 01:26:37
    Temat: Re: media o technice jazdy zimš
    Od: złoty <g...@g...pl>

    J.F. pisze:

    >
    > Trzeba by sprawdzic. Mnie w scierce najlepiej szlo jak od razu
    > sprzeglo wcisnalem.
    >

    ..scierka byla tylnonapedowa (poniekad sympatyczne autko, mialem 3 ;) ).
    Gdy wpadla w uslizg...rece do Bozi..
    Przednionapedowka mozesz "walczyc". Oczywiscie wymaga to pewnej wprawy i
    dotyczy.. nizszych predkosci. Przy przykladowych 180 km/h tylko hampel
    na max (przy ABS) ...i starac sie jakos wyjsc. Przy sporo nizszych..dac
    sobie spokoj z ABS (no chyba, iz doswiadczenie za kolkiem masz marne
    inaczej.. dusic "hampel" do konca) i nie hamowac. Przydlawic silnik i
    kontrolowac poslizg.. Ot..kwestia doswiadczenia.. Technike kazdy musi
    dobrac sobie sam odnosnie do doswiadczenia za kolkiem..

    pzdr
    A.


  • 8. Data: 2010-01-18 01:26:48
    Temat: Re: media o technice jazdy zimą
    Od: to <t...@a...xyz>

    J.F. wrote:

    > To niekoniecznie jest takie glupie jak sie wydaje. Zaczniesz tanczyc na
    > prostej, depniesz po hamulcu, zablokujesz kola .. i bedziesz nadal sunal
    > prosto, moze bokiem ale prosto swoim pasem.

    Jak nie ma ABS to nie należy wciskać hamulca, bo wtedy auto pojedzie
    mniej więcej tam, gdzie w danym momencie miało zamiar.

    --
    cokolwiek


  • 9. Data: 2010-01-18 01:28:12
    Temat: Re: media o technice jazdy zimš
    Od: to <t...@a...xyz>

    złoty wrote:

    > Przednionapedowka mozesz "walczyc". Oczywiscie wymaga to pewnej wprawy i
    > dotyczy.. nizszych predkosci. Przy przykladowych 180 km/h tylko hampel
    > na max (przy ABS) ...i starac sie jakos wyjsc. Przy sporo nizszych..dac
    > sobie spokoj z ABS (no chyba, iz doswiadczenie za kolkiem masz marne
    > inaczej.. dusic "hampel" do konca) i nie hamowac. Przydlawic silnik i
    > kontrolowac poslizg.. Ot..kwestia doswiadczenia.. Technike kazdy musi
    > dobrac sobie sam odnosnie do doswiadczenia za kolkiem..

    Ale po co bawić się w takiej sytuacji w hamowanie silnikiem, skoro masz
    hamulce z ABS? Kontry z ABS wychodzą bardzo dobrze.

    --
    cokolwiek


  • 10. Data: 2010-01-18 01:30:06
    Temat: Re: media o technice jazdy zimą
    Od: złoty <g...@g...pl>

    to pisze:

    > Wręcz przeciwnie, jak jest ABS to warto wcisnąć hamulec, szczególnie, gdy
    > auto nie ma ESP. Jest spora szansa, że elektronika odzyska przyczepność,
    > a przy ABS można bez problemu kontrować hamując.
    >


    ..cmentarze pelne sa osob podzielajacych Twoje poglady.

    pzdr
    A.

strony : [ 1 ] . 2 ... 9


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: