-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: DoQ <p...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: media o technice jazdy zimą
Date: Fri, 22 Jan 2010 10:53:26 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 37
Message-ID: <hjbsns$b4o$1@mx1.internetia.pl>
References: <hj03g7$6mu$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4b539358$1@news.home.net.pl>
<hj19hr$k4m$1@mx1.internetia.pl> <4b54bd1f$1@news.home.net.pl>
<hj2fb2$e47$1@mx1.internetia.pl> <4b54cacf$1@news.home.net.pl>
<hj2jb7$61o$1@mx1.internetia.pl> <hj6ujs$6t2$1@inews.gazeta.pl>
<hj7poc$mnm$1@mx1.internetia.pl> <hj9dc7$1l6$1@inews.gazeta.pl>
<hj9sir$9jr$1@mx1.internetia.pl> <hjbnv5$4cm$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-151-245.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1264154172 11416 87.205.151.245 (22 Jan 2010 09:56:12 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Jan 2010 09:56:12 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <hjbnv5$4cm$1@inews.gazeta.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2249154
[ ukryj nagłówki ]Arek (G) pisze:
>> Nie odbiegaj od tematu, ktorego watkiem jest technika jazdy zima, czyli
>> po sniegu i oblodzonej nawierzchni.
> Ale to Ty wrzuciłeś link do artykułu, który nijak się ma do tematu wątku:)
Roznica w drodze hamowania na lodzie nie ma zwiazku z tematem wątku? Bo?
>>> Co do lodu owszem, ale kto jeździ szybko na lodzie? I kto gwałtownie
>>> hamuje na lodzie?
>> Ten kto zostaje zaskoczony zaistniala sytuacja?
> ABS nie jest lekiem na wszystko.
A co ma do rzeczy lek? Post wyzej pytales kto hamuje gwaltownie na
lodzie to ci odpowiedzialem.
>> Rozwiazanie czego? ABS nie kontroluje pracy amortyzatorow.
> Nie musi. Kwestia hamowania na nierównościach nie jest jakimś kosmicznym
> problemem i można to rozwiązać na co najmniej kilka sposobów. Zresztą
> sam dwa razy się o tym przekonałem. Efektywność hamowania na tarce
> odbiła mi się w postaci siniaków od pasów bezpieczeństwa.
Jakich sposobow, pominąwszy zawieszenia o lepszej konstrukcji tłumienia?
>> Jakos od 12 lat nie mam z tym problemow i nigdy nie sluchalem grupowych
>> trolli.
> Systemy ABS jakie były 12 lat temu różnią się znacznie od współczesnych.
> Ale co tam wiesz lepiej, a każdy kto myśli inaczej to głupek albo troll.
No ROTFL - coz za logika. Napisz mu ze jezdzisz bezkolizyjnie 12lat, a
ten wywnioskuje ze ciagle tym samym samochodem z 12letnim ABSem.
ATSD - czym sie KONKRETNIE rozni ABS z 1998 od takiego z 2003r? Ten
drugi posiada detektor lodu i dziurawej nawierzchni?
Pozdrawiam
Pawel
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka