  • 11. Data: 2010-01-18 01:30:52
    Temat: Re: media o technice jazdy zimą
    Od: to <t...@a...xyz>

    złoty wrote:

    > ..cmentarze pelne sa osob podzielajacych Twoje poglady.

    A coś ponad głupi frazes masz do dodania? Wiesz jak działa ABS?
    Sprawdziłeś chociaż raz to o czym piszę w praktyce?

    --
    cokolwiek

  • 12. Data: 2010-01-18 01:33:33
    Temat: Re: media o technice jazdy zimš
    Od: złoty <g...@g...pl>

    to pisze:

    > Ale po co bawić się w takiej sytuacji w hamowanie silnikiem, skoro masz
    > hamulce z ABS? Kontry z ABS wychodzą bardzo dobrze.

    ..jest szansa by ABS Cie wyratowal z duzej szybkosci (ciezkie do
    wyprowadzenia dla nawet wprawnego kierowcy - ot - za duza predkosc i
    szybkosc zdarzen...). Przy mniejszej - NIC nie zastapi czlowieka. ABS to
    system dla niewprawnych kierowcow. Jesli ktos faktycznie jest marnym
    kierowca..cisnac ABS do konca. Jesli ma pojecie o jezdzie - zdac sie na
    wlasna ocene zdarzen i kontrolowanie uslizgu..

    pzdr
    A.

  • 13. Data: 2010-01-18 01:35:14
    Od: złoty <g...@g...pl>

    to pisze:

    > A coś ponad głupi frazes masz do dodania? Wiesz jak działa ABS?
    > Sprawdziłeś chociaż raz to o czym piszę w praktyce?

    ..sprawdzilem tysiace razy. Co chcesz mi powiedziec nowego?

    pzdr
    A.

  • 14. Data: 2010-01-18 01:52:03
    Od: złoty <g...@g...pl>

    złoty pisze:

    > sobie spokoj z ABS (no chyba, iz doswiadczenie za kolkiem masz marne

    tfu! ..wowczas..

    > .. dusic "hampel" do konca)

    ..tak to jest jak po 14h za kolkiem ktos bierze sie za pisanie ;)

    pzdr
    A.

  • 15. Data: 2010-01-18 02:26:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    złoty wrote:

> [...]
    > kierowca..cisnac ABS do konca. Jesli ma pojecie o jezdzie - zdac sie na
    > wlasna ocene zdarzen i kontrolowanie uslizgu..

    Ale po co coś wybierać, skoro można skorzystać z obu metod jednocześnie?
    Czy ja mówię, ze należy wcisnąć hamulec i zamknąć oczy? Hamować i
    kontrować -- jednocześnie!

    --
    cokolwiek

  • 16. Data: 2010-01-18 02:27:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    złoty wrote:

    > ..sprawdzilem tysiace razy. Co chcesz mi powiedziec nowego?

    Że masz niesprawny ABS? ;)

    --
    cokolwiek

  • 17. Data: 2010-01-18 02:31:56
    Od: złoty <g...@g...pl>

    to pisze:

    > Że masz niesprawny ABS? ;)

    ..w kilkunastu autach?! Hmm..to mozliwe. Ale..bardzo malo prawdopodbne..

    pzdr
    A.

  • 18. Data: 2010-01-18 02:40:00
    Od: złoty <g...@g...pl>

    to pisze:

    > Ale po co coś wybierać, skoro można skorzystać z obu metod jednocześnie?
    > Czy ja mówię, ze należy wcisnąć hamulec i zamknąć oczy? Hamować i
    > kontrować -- jednocześnie!

    ..czego typowym przykladem jest wrzucony tu niedawno link do oblodzonej
    jezdni w Szczecinie (o ile dobrze zrozumialem lokalizacje). Hampel..i
    urwamy zderzak badz ladujemy w stojace auto :) Tak trzymac! :P
    A przy odrobinie doswiadczenia mozna bylo WYJECHAC na owa gorke (vide:
    przestarzala Samara z MYSLACYM kierownikiem za kolkiem) badz zsuwac
    sie bez uszkodzen (co nie udalo sie pojazdom na zblokowanych
    kolach...nawet tych z ABS).
    Oceny sytuacji i stosownej reakcji kierowcy majacego pojecie o jezdzie
    NIC nie zastapi. Sorry.. moze kiedys...

    pzdr
    A.

  • 19. Data: 2010-01-18 03:33:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    złoty wrote:

    > ..czego typowym przykladem jest wrzucony tu niedawno link do oblodzonej
    > jezdni w Szczecinie (o ile dobrze zrozumialem lokalizacje). Hampel..i
    > urwamy zderzak badz ladujemy w stojace auto :)

    Bzdura, tamten filmik był przykładem nieznajomości zasad działania ABS,
    co i Ciebie chyba dotyczy. Przy bardzo małej prędkości nie ma sensu
    hamować w poślizgu, bo mimo ABS jest ryzyko zablokowania kół.

    --
    cokolwiek

  • 20. Data: 2010-01-18 08:18:14
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Ale po co bawić się w takiej sytuacji w hamowanie silnikiem, skoro masz
    > hamulce z ABS? Kontry z ABS wychodzą bardzo dobrze.

    Dlatego, ze w niektorych autach hamowanie na tyle odciaza tyl, ze ABS
    nie pomoze przed wyprzedzeniem przezen przodu? ;)
    --
    Olleo