  • 11. Data: 2012-07-07 16:22:35
    Temat: Re: mechanik Triumph
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl>

    Użytkownik "PanAdol" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jt9g9d$3om$1@inews.gazeta.pl...

    > Masz tam lambde ?
    Raczej masz w 955
    http://www.ebay.ie/itm/NGK-Lambda-O2-Oxygen-Sensor-T
    riumph-Speed-Triple-955cc-/330428995590?pt=UK_CarsPa
    rts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4cef1a5806#ht_1938
    wt_872

    bledy jakies wywala ?
    Podjedz do elektryka/elektronika samochodowego albo kogos kumatego od lpg i
    popros zeby sprawdzil czy i jak lambda pracuje.
    Pzdr
    PanAdol

  • 12. Data: 2012-07-08 00:45:02
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 06 Jul 2012 23:17:18 +0200, PMG <p...@p...pl> wrote:

    [...]
    > Chory to speed triple 955 (wtrysk). Moto pali jak smok. Na zbiorniku (do
    > rezerwy) emeryckim tempem nie przejadę 100 km. Śmierdzi paliwem ale
    > odpala na zimnym i ciepłym, nie strzela w tłumik. W zasadzie nie
    > odczułem spadku mocy ale jest różnica w pracy silnika.

    Coś z mapami wtrysku? Ściągnij sobie TuneECU, podepnij i zobacz co
    diagnostyka wypluwa, możesz ściągnąć stock mapę dla swojego modelu i
    zobaczyć czy się różni.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 13. Data: 2012-09-27 00:16:54
    Od: z...@o...pl

    Czesc :)

    On Friday, July 6, 2012 1:39:15 PM UTC+2, inż. Mamoń wrote:
> [...]

    z calym szacunkiem omijam z daleka ten znak ;)

    > Booster, ul. Brygadzistow, Katowice - ponoc sa najlepiej ogarnieci

    Dobrze prawi - jak w okolicach Wawy i w Polsce, to najlepsze znane mi miejsce. Od
    czasu kupna Sprinta i doswiadczen z firma z 'wolnoscia' w nazwie (w kilku
    lokalizacjach) ganiam tylko do nich. To juz bedzie pewnie z 5 latek ;)

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 14. Data: 2012-09-27 00:25:50
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2012-09-27 00:16, z...@o...pl pisze:

> [...]

    A Motostodoła w Jedwabnem?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 15. Data: 2012-09-27 09:27:27
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-09-27 00:25, Akarm pisze:

    > A Motostodoła w Jedwabnem?

    Kurde, ale se nazwe wybrali ...

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 16. Data: 2012-09-27 10:44:00
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-09-27 09:27, Magic pisze:

    > Kurde, ale se nazwe wybrali ...

    Akurat pod ta nazwa funkcjonuja juz od wielu lat. i nie jest to
    oficjalny serwis a raczej grupa pasjonatow zajmujacych sie przede
    wszystkim sprowadzaniem motocykli zza Wielkiej wody. Poza tym Rysiek
    jest fachowcem od Ducati i Triumphow wlasnie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 17. Data: 2012-09-27 18:21:12
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > wszystkim sprowadzaniem motocykli zza Wielkiej wody. Poza tym Rysiek
    > jest fachowcem od Ducati i Triumphow wlasnie.

    A nazwa funkcjonuje od lat 70-tych.
    Kupowałem od nich shadowkę, poza niedokręconą śrubą główki ramy i
    koniecznością regulowania linek i dokręcenia paru śrubek na różnych
    osłonach, wysyszenai siedzenia (stał na zewnątrz) moto chodzi jak
    złoto.

    --
    Yogi(n)

  • 18. Data: 2012-09-28 01:46:00