  • Data: 2012-07-06 23:17:18
    Temat: Re: mechanik Triumph
    Od: PMG <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-06 17:09, Leszek Karlik pisze:

    > A jaki masz problem?

    Chory to speed triple 955 (wtrysk). Moto pali jak smok. Na zbiorniku (do
    rezerwy) emeryckim tempem nie przejadę 100 km. Śmierdzi paliwem ale
    odpala na zimnym i ciepłym, nie strzela w tłumik. W zasadzie nie
    odczułem spadku mocy ale jest różnica w pracy silnika.

    Początkowo myślałem, że to paliwo się gdzieś wylewa ale nic nie
    znalazłem. Zaprzyjaźniony mechanik oraz liberty nic nie pomogli.
    Skończyło się na wymianie świec oraz przewodów WN. Pomogło tylko na chwilę.