  • 1. Data: 2010-07-05 17:56:54
    Temat: mbank a simlock ery
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    czy karta sim mbank mobile bedzie działać z telefonem, który ma simlock ery?

  • 2. Data: 2010-07-05 18:54:37
    Temat: Re: mbank a simlock ery
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > czy karta sim mbank mobile bedzie działać z telefonem, który ma simlock
    > ery?

    Nie. mBank mobile jedzie na Plusie.
    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2010-07-05 19:18:28
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 05-07-2010 o 20:54:37 Grzexs <g...@g...pxl> napisał(a):

    > Nie. mBank mobile jedzie na Plusie.

    To znaczy że karta sim mbank mobile będzie działać za telefonem który ma
    simlock plusa? :D

    BTW.
    Czy jest jakaś prawidłowość stosowania simlocków wśród operatorów MVNO w
    odniesieniu do tego od kogo biora hurt?
    a czy w ogóle stosuje się jeszcze simlocki?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-07-05 22:34:20
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > To znaczy że karta sim mbank mobile będzie działać za telefonem który ma
    > simlock plusa? :D

    Teoretycznie tak, praktycznie - nie sprawdzałem.

    > BTW.
    > Czy jest jakaś prawidłowość stosowania simlocków wśród operatorów MVNO w
    > odniesieniu do tego od kogo biora hurt?

    A jakiś MVNO w ogóle stosuje simlocki? A w ogóle - jaki MVNO sprzedaje
    telefony? Chyba tylko tuBiedronka. Na pudełkach oferowanych aparatów są
    napisy "bez simlocka".

    I żeby nie było niejasności - Heyah, Sami swoi i 36i3 nie są MVNO.

    Nie rozumiem sformułowania "od kogo biora hurt".

    > a czy w ogóle stosuje się jeszcze simlocki?

    Stosuje się.

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2010-07-05 22:41:26
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pXl> napisał w wiadomości

    > I żeby nie było niejasności - Heyah, Sami swoi i 36i3 nie są MVNO.

    W zasadzie tuBiedronka tez nie... - to tylko kolejne, obok Ery i Heyaha
    wcielenie PTC

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-07-05 23:49:49
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > W zasadzie tuBiedronka tez nie... - to tylko kolejne, obok Ery i Heyaha
    > wcielenie PTC

    Nie tyle wcieleniem, co korzysta z roamingu wewnętrznego scieci, której
    operatorem jest PTC.

    --
    PZDR., Wycior

  • 7. Data: 2010-07-06 07:47:38
    Od: "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pXl> napisał w wiadomości

    > Teoretycznie tak, praktycznie - nie sprawdzałem.

    Ja sprawdzalem, bo takiego wlasnie uzywam - dziala :)

    pzdr
    /JR

  • 8. Data: 2010-07-06 09:19:05
    Od: "zabezp" <z...@g...pl>

    Na pewno Carrefour Mova działa z telefonem z simlockiem Plusa - sprawdzone.

  • 9. Data: 2010-07-06 10:05:31
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Wycior" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie tyle wcieleniem, co korzysta z roamingu wewnętrznego scieci, której
    > operatorem jest PTC.

    Nie, tuBiedronka jest jedna z marek pod ktora PTC sprzedaje swoje uslugi.

    POzdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2010-07-06 10:09:31
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Wycior" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nie tyle wcieleniem, co korzysta z roamingu wewnętrznego scieci, której
    > operatorem jest PTC.

    Tu zobacz w regulaminie, kto swiadczy uslugi w ofercie "tubiedronka":
    http://tnij.org/tubied1

    Tu w stopce, kto sie podpisuje pod cennikiem:
    http://tnij.org/tubied2

    Pozdrawiam
    SDD