  • Data: 2012-10-07 22:27:48
    Temat: Re: matowa zarowka - jakas farba?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 07 Oct 2012 21:49:01 +0200, Piotrek napisał(a):

    > Oczywiście (trochę) żartowałem.
    > Ale IMHO tłumaczenie każdego debilizmu wymogami unijnymi to lekka
    > przesada. Przecież to nie dlatego nie ma żarówek matowych (abstrahując
    > od tego, że są), że sobie to unia wymyśliła. Tylko dlatego, że jak by
    > ich rzeczywiście nie było to nikt nie poprosi o ich zamówienie.

    No, unijny zakaz jest jednak faktem.
    Byc moze za nim poszly jakies kontrole i kary.

    Tak czy inaczej - odwiedzilem Kaufland, dawniej zarowek tam bylo pelno,
    matowe chyba tez, potem mieli "wstrzasoodporne", teraz nedzne resztki.
    No i nie wiem - zakazu sie boja, czy klienci sie oswiecili i nie chca juz
    kupowac "nie nadajacych sie do oswietlenia domowego" i w dodatku drogo ..

    J.