  • 1. Data: 2009-03-10 21:34:06
    Temat: maszyna do nauki schodzenia na kolano
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    Wlasnie obejzalem na motors.tv kolejny odcinek
    suberbike school: uk i pokazali tam niesamowita maszynke:
    http://www.superbikeschool.co.uk/technology.php
    chyba r6-stka z doczepionymi koleczkami :-)
    niestety na tym zdjeciu nie widac szczegolow ale te dwa
    ramiona po bokach zakonczone sa rolkami i polaczone
    z motocyklem dosc sporym zestawem amortyzatorow/silownikow.
    W praktyce wygladalo to dosc interesujaco, ponadto pomaga
    doskonalic pozycje na motocyklu podczas pokonywania poszczegolnych
    partii zakretu.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 2. Data: 2009-03-10 22:00:36
    Temat: Re: maszyna do nauki schodzenia na kolano
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote:
    [ciach]

    Kilka linkow jesli kogos jeszcze to interesi:
    http://tinyurl.com/c38okf
    http://www.superbikeschool.com/machinery/slide-bike.
    php

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 3. Data: 2009-03-10 22:19:59
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    Spider A.J. pisze:
    > W praktyce wygladalo to dosc interesujaco, ponadto pomaga
    > doskonalic pozycje na motocyklu podczas pokonywania poszczegolnych
    > partii zakretu.

    Mnie się wydaje że to raczej służy do pomocy w doskonaleniu wychodzenia
    i wchodzenia z kontrolowanego uślizgu tylnego koła a nie schodzenia na
    kolano. Niemniej jednak to tylko moje zdanie.

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 4. Data: 2009-03-10 23:47:39
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    Spider A.J. pisze:
> [...]
    > W praktyce wygladalo to dosc interesujaco, ponadto pomaga
    > doskonalic pozycje na motocyklu podczas pokonywania poszczegolnych

    Tu jest wiecej zdjec, a bardziej szczegolowe informacje o szkoleniach na
    forum:
    http://www.superbikeschool.com/machinery/
    http://forums.superbikeschool.com

    --
    Ozz
    GSX600F

  • 5. Data: 2009-03-11 08:59:16
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Spider A.J. pisze:
    > Wlasnie obejzalem na motors.tv kolejny odcinek
    > suberbike school: uk i pokazali tam niesamowita maszynke:
    > http://www.superbikeschool.co.uk/technology.php
    > chyba r6-stka z doczepionymi koleczkami :-)

    Fajne! Chętnie bym się dosiadł. :-)

    p.s. echh... czy to moje kolano to kiedykolwiek pozwoli na ponowne
    zdzieranie slajderów? buuuuu.... niech mnie ktoś przytuli! :-[

    --

    pozdr
    pj

  • 6. Data: 2009-03-11 10:35:12
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Marek B" <r...@n...net.pl> wrote
    Mnie się wydaje że to raczej służy do pomocy w doskonaleniu wychodzenia
    i wchodzenia z kontrolowanego uślizgu tylnego koła a nie schodzenia na
    kolano.

    Masz racje! Wydaje Ci sie.
    Sluzy tak jak napisalem, do przelamania bariery pochylenia motocykla w
    winklu
    do tych powiedzmy 20-25 stopni i poprawy pozycji w trakcie pokonywania
    tychze
    winkli, to przynajmniej wynikalo z filmu.
    Fragmenty poszczegolnych odcinkow sa na stronie motors tv
    Urzadzenie do tego co piszesz jest podobne ale zamocowane duzo wyzej
    w stosunku do srodka ciezkosci sprzetu i bez tych fikusnych amortyzatorow.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 7. Data: 2009-03-11 11:23:48
    Od: m...@p...onet.pl

    To urządzenia służy do nauki kontroli uślizu tylnego koła w zakręcie, a tak
    naprawdę zabezpiecza przed highside-em. Ramie, które składa sie od wewnętrznej
    zakrętu niczego nie podtrzymuje tylko ma za zadanie bardzo szybko wyprostować
    się w momencie odzyskania przyczepności po błędzie w czasie uślizgu. Moto
    opiera sie na zewnętrznym potem wraca na wyprostowany wewnętrzny i znowu na
    zewnętrzny. Nie myślcie, że motocyklista zostaje na siodle. To urządzenie nie
    zabezpiecza w pełni przed wysiadką motocyklisty, zabezpiecza w części motocykl
    przed 'koziołkiem'. W sezonie 2010 taki sprzęt będzie do dyspozycji w jednej ze
    szkół w Warszawie. Nie będę pisał w jakie bo fuck-i polecą, jak zwykle.
    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2009-03-11 11:35:29
    Od: m...@p...onet.pl

    > Fragmenty poszczegolnych odcinkow sa na stronie motors tv
    > Urzadzenie do tego co piszesz jest podobne ale zamocowane duzo wyzej
    > w stosunku do srodka ciezkosci sprzetu i bez tych fikusnych amortyzatorow.

    A to urządzenie o którym piszesz, służy do treningów blokowania przedniego
    koła. Nie ma siłowników, a nawet jest mocowane na sztywno. Wysięgniki mają od
    1.5m do 3m w zależności z jakich prędkości hamujemy i na jakim moto.