  • 1. Data: 2012-11-22 15:58:55
    Temat: maszyna do dziur
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    widziałem na pewnej budowie, jak elektrycy jakąś maszyną wycieli bardzo
    ładne rowki na kable w ścianie... jak taka maszyna się nazywa i gdzie ją
    można zakupić? na pl.budowanie nie wiedzieli... ponawiam tutaj.

  • 2. Data: 2012-11-22 18:27:56
    Temat: Re: maszyna do dziur
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:50ae3dae$0$1302$65785112@news.neostrada.pl...
    > widziałem na pewnej budowie, jak elektrycy jakąś maszyną wycieli bardzo
    > ładne rowki na kable w ścianie... jak taka maszyna się nazywa i gdzie ją
    > można zakupić? na pl.budowanie nie wiedzieli... ponawiam tutaj.

    Bruzdownica.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2012-11-22 18:54:49
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Bruzdownica.

    być może, ale na budowie na której byłem rowki wycięte były od samego sufitu
    po same gniazdka, tymi z allegro czegoś takiego zrobić sie nie da... jakby
    Ktoś widział to proszę o link.

  • 4. Data: 2012-11-22 19:01:00
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:50ae66e8$0$1212$65785112@news.neostrada.pl...

    > być może, ale na budowie na której byłem rowki wycięte były od samego
    > sufitu po same gniazdka, tymi z allegro czegoś takiego zrobić sie nie
    > da... jakby Ktoś widział to proszę o link.

    Ale dlaczego uważasz, że się nie da?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2012-11-22 19:01:07
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a jeszcze jak się nazywa fachowo frez do betonu?
    jak wpisuję "frez do betonu" to mi wyskakują jednynei jakieś "otwornice" do
    puszek... z góry dzięks.

  • 6. Data: 2012-11-22 19:04:08
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Ale dlaczego uważasz, że się nie da?

    w ogóle to dzięki za nazwę, ale np. taka:
    http://allegro.pl/tryton-bruzdownica-1500w-walizka-2
    -tarcze-gw-2l-i2786453621.html
    nią się nie da od samej góry do dołu, a konkretnie to na zagięciu ścian...
    ale jeszcze poszukam.

  • 7. Data: 2012-11-22 19:16:47
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:50ae6918$0$1221$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    -tarcze-gw-2l-i2786453621.html
    > nią się nie da od samej góry do dołu, a konkretnie to na zagięciu ścian...

    Są bruzdownice, które mają osłony niewiele większe od tarczy i można
    dojechać prawie do sufitu.
    Bruzdownica wycina dwa wąskie rowki. Potem młotem udarowym wycinasz mur
    pomiędzy bruzdami.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2012-11-22 19:20:05
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:50ae6862$0$26700$65785112@news.neostrada.pl...
    >a jeszcze jak się nazywa fachowo frez do betonu?
    > jak wpisuję "frez do betonu" to mi wyskakują jednynei jakieś "otwornice"
    > do puszek... z góry dzięks.

    Frez? Czy masz na myśli tarcze do bruzdownicy?

    http://allegro.pl/listing.php/search?string=ci%C4%99
    cia+betonu&category=26815

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 9. Data: 2012-11-22 19:44:55
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie, o coś do tego:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=2764272697

  • 10. Data: 2012-11-22 20:44:32
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > nie, o coś do tego:
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=2764272697

    Bo tym wynalazkiem w betonie bruzdy nie zrobisz, chyba że na kabel 0,1 mm.