  • Data: 2024-10-12 23:30:46
    Temat: Re: masowe programowanie AVR
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A tak się z ciekawości zapytam; czy z poziomu powershell można jakie GUI
    > robić, jakieś proste, coś a'la dialog/xdialog z basha?

    też mnie to zainteresowało ( znaczy zmusiliście mnie w sumie ) i wyszło
    mi , że cinszko bedzie (
    https://www.youtube.com/watch?v=9nq-TPvmccU&t=35s ) ale coś ponoć da się
    zrobić.

    Podobno wykorzystuje się biblioteki .NET dostępne w PowerShell ( Windows
    Forms lub WPF) ). Przy ich użyciu można podobno stworzyć okno z
    przyciskami, polami tekstowymi itp.

    Ale mnie się nie udało na szybko. Pewnie docelowo zrobię jakieś GUI w
    VB.NET bo tak mi będzie najłatwiej.