  • 81. Data: 2020-04-11 00:58:17
    Temat: Re: maseczki
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 Apr 2020 13:01:28 +0200, w <r6pjm7$e8u$1@gioia.aioe.org>, Uncle Pete
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Kupiłem w poniedziałek w sklepie ze skarpetkami. Jakieś wielorazowe z
    > jonami srebra za niecałe 10 zł. Na wypadek, że władzy strzeli do głowy
    > obowiązek ich noszenia. No i miałem rację, zbyt długo żyję w tym kraju.

    Jakaś drożyzna u was -- są po 5zł.
    Na szczęście jakieś zakupione kiedyś przy sprayowaniu miałem :)

  • 82. Data: 2020-04-11 07:32:25
    Temat: Re: maseczki. na Partię Watykańską i na propagandę TVPiS .
    Od: "AntkoF" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Dlaczego już nie debilki a debile z opozycji w ramach obywatelskiego
    > nieposłuszeństwa nie zaapelowali do swoich zwolenników żeby nosili
    > maseczki?

    ZenkoPisdziak, wszystko ci trzeba wyjaśniać jak dziecku.
    Bo debile i debilki z PiSkomuny przekazali nasze, wszystkich Polaków,
    pieniądze na Partię Watykańską i na propagandę TVPiS i nie było pieniędzy na
    maseczki i inne środki ochrony.
    PiSkomuna maseczki sprzedała za granicę, bo PiS prrzydupasy potrzebują
    dewizy.

  • 83. Data: 2020-04-11 07:34:03
    Temat: Re: maseczki. wódz PiSkomuny ukrywa.
    Od: "AntkoF" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Przy najbliższych wyborach zostaną oni rozliczeni za nieudolność i
    > doprowadzenie do śmierci dziesiątków a może setek tysięcy ludzi.

    ZenkoPiSdziak - tobie trzeba tłumaczyć jak małemu dziecku.
    To jest powód, że wódz PiSkomuny ukrywa ilość zarażonych i ilość zmarłych.
    W statystykach podają, że zmarli z powodu czego innego.

  • 85. Data: 2020-04-11 07:59:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > Debilki się dziwiły że dorosły facet boi się czegoś czego nie widać.
    > Pierwsze ograniczenia rząd zrobił chyba po dziesięciu dniach od
    > pierwszego wykrytego chorego. Nie zrobił tego dla kaprysu. Uratował
    > w ten sposób tysiące ludzi od śmierci. Jedyne co można rządowi
    > zarzucić to że czekał dziesięć dni. Dlaczego już nie debilki a
    > debile z opozycji w ramach obywatelskiego nieposłuszeństwa nie
    > zaapelowali do swoich zwolenników żeby nosili maseczki? Mieli by
    > możliwość dokopania PiSowi, rządowi i przede wszystkim prezydentowi

    Masz racje ze o zakrywanie ryja nie postulowali ani jedni ani drudzy.
    Tylko co to zmienia? Pociesza cie to w jakikolwiek sposób?
    Ja tez chodze i w masce i w przyłbicy ale zeby to było bezpieczne to
    powinni ryjki zakrywac wszyscy. Bo ja swój zakrywam dla bezpieczenstwa
    innych a nie dla swojego. Przyłbica daje odrobine bezpieczenstwa przy
    bezposredniej rozmowie ale jak ktos kichnał i rozsiał to nei ma bata -
    doleci i do mnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 88. Data: 2020-04-11 07:59:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Naprawdę liczysz, że wirus sam z siebie sobie wymrze?
    > Albo że go polski sanepid z polską służbą zdrowia zwalczą?
    > Czy zamierzasz posuwać w maseczkach przez kolejne 10 lat?

    Jak juz pisałem wielokrotnie - gdybysmy stwierdzili, ze w funkcji czasu
    nic sie w temacie wirusa nie zmieni to własciwie powinnismy zyc jak
    codzien i po prostu wziac na klate te pol miliona czy milion zgonów co by
    sie pojawił...

    Natomiast mysle ze wszystkiego o wirusie nei wiemy - moze go lato wybije
    w jakiejs czesci, moze bedzie szczepionka, moze jakis lek - kto to wie.

    Na ten moment zakrywanie twarzy wydaje sie najmniej inwazyjnym sposobem
    na unikanie zakrzen pod warunkiem ze wszyscy beda to robic.
    Szczerze w tej całej sytuacji nie widze w tym nic złego i nie rozumiem,
    dlaczego dopiero teraz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 86. Data: 2020-04-11 07:59:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Jak za 2,50 to mogę wziąć kilka sztuk.
    > Ale generalnie raczej użyję komina, mniej dziadowsko wygląda i idzie
    > wyprać.

    No i w sumie bedzie zapewne równie skuteczny.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 87. Data: 2020-04-11 07:59:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > A Ty myślałeś że ktoś w linki klika?
    > Jak się chce coś ważnego zapodać co jest pod linkiem, to się to
    > cytuje....

    :))))
    Wiedziałem ze ja to jestem jakis popierdolony bo jak ktos podaje linka
    pod którym jest pol strony tekstu to chcac o tym dyskutowac staram sie
    spojrzec co tam jest.

    Do JF - w linku znajdziesz informacje ze sprowadzili 8mln ale ze nastepne
    52 sa w drodze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 84. Data: 2020-04-11 07:59:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > my 157

    biorac pod uwage to co oficjalnie jest powiedziane czyli ze my uznajemy
    za zmarła osobe na covid tylko jezeli miała zrobione badanie - to ta
    statystyka mówi nie az tak duzo jak sie mogłoby wydawać.
    Mozna znaleźć wiele historii gdzie opis przyczyny zgodu pasuje jak ulał
    do covid ale nie było badania - nie ma statystyki.

    Czekam na liczbe wszystkich zgonów w marcu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 89. Data: 2020-04-11 08:09:04
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-04-2020 o 07:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Jak juz pisałem wielokrotnie - gdybysmy stwierdzili, ze w funkcji czasu
    > nic sie w temacie wirusa nie zmieni to własciwie powinnismy zyc jak
    > codzien

    Wreszcie jakiś sensowny wniosek.

    >i po prostu wziac na klate te pol miliona czy milion zgonów co by
    > sie pojawił...

    Albo kilka tysięcy, czyli ilości identyczne z cięższą grypą - tego nie
    wiemy, tak samo jak nie wiemy czy kiedykolwiek damy radę się od tego
    uwolnić bez zarażenia większości narodu, niezależnie od maseczek,
    lockdownów itd

  • 90. Data: 2020-04-11 08:11:57
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

> [...]
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > :))))
    > Wiedziałem ze ja to jestem jakis popierdolony bo jak ktos podaje linka

    Jak nie klikniesz, to nie wiesz, więc zakładasz że nic ciekawego nie
    było, bo ciekawe rzeczy się cytuje.
    Zacytowanie pół strony tekstu nie jest szczególnie trudne.
    Tak samo trudne jak wklejenie linka, albo wręcz łatwiejsze.