  • 271. Data: 2020-04-23 06:53:24
    Temat: Re: maseczki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:12b82a90-c1b4-4458-8dd9-30ca1a431c27@go
    oglegroups.com...
    >1% ludzi będzie zmieniało maskę we wlasciwym czasie, czyli co pół
    >godziny do godziny. Jeśli idzie o działanie maski to jednorazowe
    >które po czasie na jaki mają resurs są dla mądrych lepsze od
    >wielorazowych.
    >W tv dziennikarz pyta przypadkowych ludzi mających maseczki o
    >maseczki. Odpowiedzi są zbieżne. Mają żeby nie zapłacić mandatu.
    >Żadnemu pytanemu debilowi nie przyszło do pustego łba że maski są po
    >to żeby miał szansę się nie zarazić. Przyglupami można rządzić tylko
    >poprzez wydawanie nakazów i karanie za nie stosowanie się do nich.

    Moze trudno im uwierzyc, ze maseczka chroni przed zarazeniem, skoro
    przez poprzedni miesiac sie nie zarazili.
    Szczegolnie, ze wtedy nawet sam minister mowil, ze maseczki nic nie
    daja.
    Albo sam Prezes, jak wieniec skladal, to bez maseczki.

    Albo jak sie pomysli, ze wirus ma rozmiar 0.1um, a dziury/przeswity w
    maseczce jakie sa ?

    J.

  • 272. Data: 2020-04-23 08:19:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 kwietnia 2020 22:31:26 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    żeby miał szansę się nie zarazić. Przyglupami można >rządzić tylko poprzez wydawanie
    nakazów i karanie za nie stosowanie się do >nich.

    Jakby gdzieś prowadzono ranking naiwności miałbyś szanse na miejsce na podium.

  • 273. Data: 2020-04-23 10:20:41
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

[...]

    poczytaj sobie co lekarze pisali o maseczkach w poprzednich latach w czasach grypy
    :-)

  • 274. Data: 2020-04-23 12:43:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jakoś trudno w dwóch zdaniach napisać co lepsze pisali o maseczkach i grypie? Jeśli
    Ci się nie chce pisać to daj jakiś link. To co napisałeś nic nie znaczy i skoda było
    prądu.

  • 275. Data: 2020-04-23 20:40:03
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Nie chciałem wam odbierać tej przyjemności ale widzę że inaczej się nie da:

    Klinische Studien zum Infektionsschutz durch Atemschutzmasken gibt es jedoch nicht,
    so dass alle Empfehlungen nur auf der Basis rationaler Überlegungen ausgesprochen
    werden können.

    Maski są zalecane ale brak badań klinicznych potwierdzających ich skuteczność.

    Jak to możliwe ? Setki milionów USD przechodzą z rączki do rączki bez kwitów że
    jednak działają ? Chińczycy chyba jednak nie pójdą do piekła za fałszowanie
    certyfikatów skoro i tak nie można udowodnić ich (nie) skuteczności.

  • 276. Data: 2020-04-23 21:47:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mógłbyś wypierdalać z faszystowskim językiem? Pierwszego chorego mieliśmy od nich bo
    ratowali żydowskie pieniądze nie robiąc żadnych ograniczeń. Gdyby wszędzie dookoła
    wprowadzili kwarantanny zanim wirus do nas przyszedł to teraz wszyscy by pracowali i
    zarabiali pieniądze a budżet nie wydawał by kasy na gówno które od szwabów przyszło.
    Tak ich lubisz to zapisz się o ile jeszcze się nie zapisałes na kandydata na
    kandydata na folksdojcza i wypad szwabskim staruchowi pampersy zmieniać.

  • 277. Data: 2020-04-23 23:01:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 23 Apr 2020 11:40:03 -0700 (PDT), w
    <8...@g...c
    om>, Przemek Jedrzejczak

    > Maski są zalecane ale brak badań klinicznych potwierdzających ich skuteczność.

    My mamy najlepsze maseczki :)

    GHM wydała miliony publicznych pieniędzy na chińskie maseczki z podrobionymi
    certyfikatami - stwierdza "Gazeta Wyborcza". Jak podaje gazeta, firma, która
    figuruje w dokumentach opublikowanych przez prezesa KGHM jako producent
    maseczek, zajmuje się produkcją papieru. A certyfikat ze znakiem CE wydała
    włoska firma Ente Certificazione Macchine (ECM). Tyle że ECM nie ma prawa
    wydawania takich certyfikatów.

  • 278. Data: 2020-04-23 23:58:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chcesz rad głupota dorównać pizdziakowi z polityki? W każdym temacie wypisuj te swoje
    mądrości a nie w co trzecim. Żydowski TVN brandzluje się tymi maseczkami a importer
    domaga się sprostowania bo inaczej pójdzie do sądu. A jak się okaże że te maseczki to
    nie szmelc i można ich używać w szpitalach to sprostujesz czy udasz że deszcz pada?

  • 279. Data: 2020-04-24 00:07:25
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.04.2020 o 23:01, r...@k...pl pisze:

> [...]
    > włoska firma Ente Certificazione Macchine (ECM). Tyle że ECM nie ma prawa

    I lotniskowe powitanie poszło się je...

  • 280. Data: 2020-04-24 00:28:28
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Żydowski TVN brandzluje się tymi maseczkami

    A wszechpolski TVPiS dostaje orgazmu na lotnisku
    przy największym samolocie świata z tymi maseczkami.
    Czy te maseczki nie były aby koloru niebieskiego?