  • 261. Data: 2020-04-15 15:43:25
    Temat: Re: maseczki
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 kwietnia 2020 21:22:19 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Gratuluje, własnie uznałes ze lepiej leczyc sie pijawkami i pobytem w
    > piecu na 5 zdrowasiek niz dajmy na to penicyliną...

    Ale że co?
    JF wyliczył ze wołowinka wypija 200 litrów na kilogram ty podałeś że całkowite
    zużycie wody na produkcje wołowinek to 14500 litrów na kg to niech JF pogrzebie i
    odnajdzie brakujące 14300 litrów.
    Zdrowaśki nic do tego nie mają.

  • 262. Data: 2020-04-15 15:50:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.04.2020 o 14:48, J.F. pisze:

    > A wczesniej co - za granica pracowal ?
    >
    > od 1998 pracowal w Instytucie Kardiologii ... czy wtedy, to tam wyzsi
    > brali, a potem to sie juz przestali :-)

    No raczej od zawsze wyżsi brali a nie płotki:P

    > Ale jest poslem z listy PiS.

    Ale do partii nie należy.

    > A musi byc dyrektorskie ?

    Ciężko się wraca na szeregowe stanowisko. Wcześniej miał kierownicze.

    > Poza tym przegrana nie jest pelna, beda wojewodztwa, powiaty, gminy,
    > gdzie PiS bedzie rzadzil :-)

    Obstawiam, że spadnie z rowerka - ktoś będzie musiał beknąć, a i jego
    "popularność" nie spodoba się różnym ziobrom. A zero lekarzy nie lubi.

    --
    Shrek

  • 263. Data: 2020-04-15 16:00:52
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-04-15 o 14:56, Cavallino pisze:

    > No nie wiem - jak sądy nie będą pisowskie, to może być tak, że do tych
    > jednostek samorządów PIS może nie mieć kandydatów, bo wszyscy będą w
    > pierdlu siedzieć......

    Nikt nawet siedział nie będzie.
    Najlepiej sprawdzają się w takich wypadkach ideologie warstwowe,
    ale zabraknie odważnych, żeby to wprowadzić.
    (warstwa działaczy/zwolenników, warstwa ziemi)

  • 264. Data: 2020-04-15 16:35:07
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-04-11 o 00:52, r...@k...pl pisze:

    > Szumowski mówił, że nic nie dają i równie dobrze można je nosić na ręce.

    Bo maseczki nie chronią przed zarażeniem lub też chronią w bardzo małym
    stopniu. One tylko zmniejszają rozprzestrzenianie się wirusa jeżeli nosi
    tę maskę osoba już zarażona.

  • 265. Data: 2020-04-15 18:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > Przejdź na Thunderbirda. Ma opcję sprawdzania pisowni.
    > Xnews to nierozwijany staroć z 2002 roku. Kiedyś też
    > korzystałem z Xnewsa i 40tude Dialog.

    Sto lat temu probowałem.
    Nie umiem sie przestawić, starych drzew sie nie przesadza :))))
    Naprawde staram sie pisac poprawnie, ale ze pisze szybko to nawet
    ostatnio "chodowla" napisałem... Musimy z tym zyc ;-DDD
    Ale dzieki za rade.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 266. Data: 2020-04-15 22:51:02
    Od: Kviat

    W dniu 14.04.2020 o 12:17, Kris pisze:

    Tak sobie śledzę dyskusję i to mnie zaintrygowało:

    > nie ma pewności do tego czy żarcie mniej wołowiny a w to miejsce więcej
    roślin(często zmodyfikowanych) poprawia stan zdrowia czy nie

    Dlaczego w nawiasie napisałeś "często zmodyfikowanych"?
    Czy to sugestia, że rośliny zmodyfikowane pogarszają stan zdrowia?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 267. Data: 2020-04-22 20:11:47
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-10 22:42, Zenek Kapelinder wrote:
    > Nie było zakazu noszenia maseczki od samego początku czyli od ok 4 marca. Ja
    nosiłem wcześniej niż wprowadzili pierwsze ograniczenia. Debilki się dziwiły że
    dorosły facet boi się czegoś czego nie widać. Pierwsze ograniczenia rząd zrobił chyba
    po dziesięciu dniach od pierwszego wykrytego chorego. Nie zrobił tego dla kaprysu.
    Uratował w ten sposób tysiące ludzi od śmierci. Jedyne co można rządowi zarzucić to
    że czekał dziesięć dni. Dlaczego już nie debilki a debile z opozycji w ramach
    obywatelskiego nieposłuszeństwa nie zaapelowali do swoich zwolenników żeby nosili
    maseczki? Mieli by możliwość dokopania PiSowi, rządowi i przede wszystkim
    prezydentowi na chwilę przed wyborami.

    Byłoby leopiej, gdyby ludzie sami decydowali o tym czy chcą chodzić w
    tych maseczkach czy nie chcą a rząd niech wywiązuje się z opieki zdrowotnej.

  • 268. Data: 2020-04-22 20:14:57
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-10 16:15, Zenek Kapelinder wrote:
    > Nie myli się tylko ten co nic nie robi. Rząd wydaje mnóstwo kasy na edukację. Ma
    prawo wymagać żeby wyedukowani obywatele nie mieli problemów z samodzielnym
    ustaleniem czy firanka na maske się nadaje. Jeśli ktoś, w tym przypadku Ty, daje
    durny przykład z maską z firanki znaczy że rząd poniósł porażkę bo Cię nie utylizowal
    jako jednostkę nieprzydatna w społeczeństwie. Tylko idiota może mieć takie dylematy
    jak Ty. Dalej Użytkownik opisał jak działa maska. Jak byś był trochę wyedukowany to
    wiedział byś że maska z firanki z oczkami 1x1 też będzie działała. Tylko gorzej niż
    maska z materiału filtracyjnego. Przepływ powietrza przez taką siatkę nie będzie
    laminarny. Stworzą się na nitkach wiry i zaburza przepływ. Charchy stracą trochę
    energii i będą miały dużo mniejszy zasięg.

    Myli się tylko ten co głupi. Jak nie miał czasu naumieć się to niech
    rowy kopie a nie zajmuje się rządzeniem innymi.

  • 269. Data: 2020-04-22 21:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Byłoby leopiej, gdyby ludzie sami decydowali o tym czy chcą chodzić
    > w tych maseczkach czy nie chcą a rząd niech wywiązuje się z opieki
    > zdrowotnej.

    Gdyby maseczka chroniła noszącego...
    Ale ze chronic ma innych to takie załozenie jest troche bez sensu.

    Wazne zeby nie przesadzac z czasem w maseczce i dbac o jej czystosc
    (czesto zmieniac)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 270. Data: 2020-04-22 22:31:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    1% ludzi będzie zmieniało maskę we wlasciwym czasie, czyli co pół godziny do godziny.
    Jeśli idzie o działanie maski to jednorazowe które po czasie na jaki mają resurs są
    dla mądrych lepsze od wielorazowych. W tv dziennikarz pyta przypadkowych ludzi
    mających maseczki o maseczki. Odpowiedzi są zbieżne. Mają żeby nie zapłacić mandatu.
    Żadnemu pytanemu debilowi nie przyszło do pustego łba że maski są po to żeby miał
    szansę się nie zarazić. Przyglupami można rządzić tylko poprzez wydawanie nakazów i
    karanie za nie stosowanie się do nich.