    From: Pawel2420 <z...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: marne ładowarki i ekrany pojemnościowe
    Date: Tue, 25 Sep 2012 20:59:51 +0200

    > Macie jakieś pomysły jak sobie z Tym poradzić? podłączenie myszki
    > pozwala obejść problem, ale jest to niewygodne. Jak poprawić zasilacz,
    > ładowarkę?
    Te ładowarki są to produkty do sprzedania a nie do używania. Kup inny
    zasilacz. Zapewne wcześniej czy później trafisz na taki, który nie
    generuje zakłóceń. Alternatywnym rozwiązaniem jest zmiana
    telefonu/tabletu na egzemplarz bardziej odporny na zakłócenia.
    Dla pocieszenia powiem, że mam identyczny problem. Pojawia się gdy
    zasilacz nie jest obciążony (skończyło się ładowanie akumulatora).

    Paweł