  • 31. Data: 2015-04-23 08:42:40
    Temat: Re: mapowanie dysków, dwa routery [cross]
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    PM wrote:
> [...]
    com...

    > Heh, niezły odkop...
    > W UK byś się troszkę zdziwił, tutaj isp blokuje jakieś ip, tylko dlatego
    > że jest na nim m.in. strona torrentowa(kij z tym że 50 innych również).

    I to ma być jakiś wzór do doścignięcia dla Narodu Polskiego?

  • 32. Data: 2015-04-23 22:10:28
    Od: PM <p...@x...xx>

    W dniu 2015-04-23 o 07:42, Poldek pisze:

    com...

    > I to ma być jakiś wzór do doścignięcia dla Narodu Polskiego?

    Nie, ale wcale bym się nie zdziwił jakby weszło prawo antypirackie
    działające na podobnej zasadzie, przecież musi do budżetu wpłynąć trochę
    kasy ;)

    --
    PM

  • 33. Data: 2015-04-24 10:37:47
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    PM wrote:

    com...

    > Nie, ale wcale bym się nie zdziwił jakby weszło prawo antypirackie
    > działające na podobnej zasadzie, przecież musi do budżetu wpłynąć trochę
    > kasy ;)

    Po prostu nie kupuję łącza od takiego dostawcy, który coś mi blokuje.
    Nie widzę sensu, żeby płacić swoje ciężko zarobione pieniądze do
    dostawcy, który mnie blokuje.

  • 34. Data: 2015-04-24 15:37:07
    Od: PM <p...@x...xx>

    W dniu 2015-04-24 o 09:37, Poldek pisze:

    com...

    > Po prostu nie kupuję łącza od takiego dostawcy, który coś mi blokuje.
    > Nie widzę sensu, żeby płacić swoje ciężko zarobione pieniądze do
    > dostawcy, który mnie blokuje.

    Owszem, ale jak wejdzie odpowiednie "prawo" to nie będziesz miał żadnego
    wyboru poza zagranicznym vpn/proxy a i na to pewnie znajdą jakiś sposób,
    typu dodatkowa opłata za brak blokad itd ;)

    --
    PM

  • 35. Data: 2015-04-24 18:14:40
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 24.04.2015 15:37, PM wrote:

    > Owszem, ale jak wejdzie odpowiednie "prawo" to nie będziesz miał żadnego
    > wyboru poza zagranicznym vpn/proxy a i na to pewnie znajdą jakiś sposób,
    > typu dodatkowa opłata za brak blokad itd ;)

    Każde takie "nowe" prawo utwierdza młodzież, że należy stąd spi..ć.
    --
    Olek

  • 36. Data: 2015-04-24 19:49:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-24 o 18:14, Olek pisze:

    > Każde takie "nowe" prawo utwierdza młodzież, że należy stąd spi..ć.

    Do Rosji chyba.
    Bo w USA czy GB prawo pod tym względem jest jeszcze gorsze.