  • 1. Data: 2014-01-11 18:39:39
    Temat: mapowanie dysków, dwa routery [cross]
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    provider internetu powiedział, ze darmowo zwiększy pasmo, ale wymagana
    jest zmiana modemu. czemu nie. koleś przyszedł, wymienił modem na modem,
    router, wifi AP w jednym (ubee ddw3611).
    potrzebuje na komputerze zdalnym mieć zmapowany jako lokalny, jeden dysk
    z tej sieci. nie było z tym wcześniej problemu. odpowiednie porty były
    przekierowane na routerze i wszystko się bujało. nowy router ma
    tragicznie slaby zasięg WiFi, wiec z konieczności muszę używać E3000. w
    nowym routerze nie ma opcji wyłączenia routera, czy innego bridgingu i
    żeby w ogóle internet działał w tej sieci ten router musi siedzieć w DMZ
    tego nowego routera. jak na razie wszystkie serwisy i serwery chodzą
    (np. FTP, WWW, itp) ale za chińskiego boga nie mogę
    zmapować/przekierować tego dysku.
    może ktoś ma jakiś pomysł jak to ugryźć? z góry dzięki. <rs>

  • 2. Data: 2014-01-11 18:48:31
    Temat: Re: mapowanie dysków, dwa routery [cross]
    Od: JDX <j...@o...pl>

    [...]
    Proszę bardzo: http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629371

  • 3. Data: 2014-01-11 19:51:54
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 1/11/2014 12:48 PM, JDX wrote:
    > On 2014-01-11 18:39, rs wrote:
    > [...]
    > Proszę bardzo: http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629371

    PLONK. <rs>

  • 4. Data: 2014-01-11 23:55:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello rs,

    Saturday, January 11, 2014, 7:51:54 PM, you wrote:

    > PLONK. <rs>

    O! Znalazłeś Shifta czy CapsLocka? ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2014-01-12 00:15:32
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 1/11/2014 5:55 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > O! Znalazłeś Shifta czy CapsLocka? ;)

    znalazłem paru z podwyższonym ciśnieniem na klawiaturę. <rs>

  • 6. Data: 2014-01-12 01:01:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello rs,

    Sunday, January 12, 2014, 12:15:32 AM, you wrote:

    > znalazłem paru z podwyższonym ciśnieniem na klawiaturę. <rs>

    Ojtam, ojtam... Palców byś sobie od tego Shifta nie połamał :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2014-01-12 01:59:26
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 1/11/2014 7:01 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ojtam, ojtam... Palców byś sobie od tego Shifta nie połamał :P

    nawet nie chce pytać, co ty byś sobie złamał, gdybyś spróbował na temat
    napisać. <rs>

  • 8. Data: 2014-01-12 10:03:44
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    com...
> [...]
    > dysku.
    > może ktoś ma jakiś pomysł jak to ugryźć? z góry dzięki. <rs>

    Hmm no jak DMZ to powinno wszystko hulac jak wczesniej.
    A obejsc problem jakims VPNem ?

  • 9. Data: 2014-01-12 17:19:15
    Od: ein <e...@n...spam>

    rs wrote:

    > nawet nie chce pytać, co ty byś sobie złamał, gdybyś spróbował na temat
    > napisać. <rs>

    nawet, nie, chce, mi, się, tego, czytać.

    Nie oczekuj więc odpowiedzi na swój problem.

  • 10. Data: 2014-01-12 19:29:48
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 1/12/2014 4:03 AM, ggs wrote:

    > "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    com...

    > Hmm no jak DMZ to powinno wszystko hulac jak wczesniej.

    no właśnie. cala reszta serwisów jest przekierowywana a ten jeden nie. w
    tym właśnie problem.

    > A obejsc problem jakims VPNem ?

    chciałbym tego uniknąć, ale próbowałem czegoś co ten router oferuje, co
    nazywa pass-through, co w właściwie działa jak VPN (samej opcji VPN w
    tym routerze nie ma), ale ale ten serwis, który mnie interesuje również
    nie działa, a poza tym, włączenie pass through jakby wyłącza działanie
    DMZ, co się zupełnie mija z celem. ale dzięki za odzew w temacie. <rs>