  • Data: 2011-04-26 19:16:58
    Temat: Re: manual do Freewinda
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł.H." <p...@u...gmail.com> napisał w wiadomości
    news:ip6vjl$2rns$1@news.mm.pl...

    > Użytkownik "Andrzej" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Poszukuję user i service manuala do Zuzi Wolnej Windy czyli - mniej
    > poetycko - XF650. Czy ktoś ma i mógłby się podzielić? Goglewicz nie chce,
    > albo nie umiem.
    >
    > --
    > a co wpisywałeś w googlaka?, bo jakbyś wpisał np. xf650+manual, to jest
    > zatrzęsienie wyników.

    Wpisywałem bardzo podobnie. Większość tych linków to jakieś szemrane strony, gdzie
    koniecznie trzeba się zarejestrować, to co było na chomiku ściągnąłem, ale tam
    obrazki są koszmarne. Nawet nasze Suzuki mnie olało (user manual), twierdząc, że mają
    tylko do aktualnych. Jeśli więc ktoś miałby coś sprawdzonego do używania, to będę
    wdzięczny.

    --
    Pozdrv!
    Andrzej