  • Data: 2017-12-25 09:12:43
    Temat: Re: mały zapierdalacz
    Od: kloi <s...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > proponuje jedynie dluuuga jazde probna z hamowaniami i skretami - wiazki
    > w tym samochodzie nie sa specjalnie dobrze prowadzone (a miejsca pod
    > maska jest bardzo malo i szukanie problemow bez wyjecia silnika to
    > karkolomna zabawa), za to w odroznieniu od innych silnikow komputer jest
    > zrobiony na ceramice i zamontowany na dolocie wiec nie sprawia problemow

    mam stilo 1.6 3d i jest za duży ale osiągi ma wystarczające

    mam pande 1.1 i tak stwierdziłem że gdyby to miało 100 koni i zmienione
    zawieszenie to by się tym fajnie jeździło

    zerkałem przez chwile na fiata 500 można kupić wersje 1.4 100 i więcej
    koni ale po prostu mi się nie podoba

    budżet, musi być używany do 20-25tys
    mały około 3.5metra

    ideał to chyba VW UP 95KM ale używanych BRAK, nowy 45tys a to za dużo
    już wolałbym fabie 95KM