  • 11. Data: 2011-09-30 08:29:44
    Temat: Re: maly monitor uzywany od swieta
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-29, o godz. 16:28:46
    BartekK <s...@N...org> napisał(a):

    > Tylko że jak ten monitor był nowy, to miał parametr:
    > JASNOŚĆ: 100 cd/m2
    > A teraz jest już stary... Czy masz odpowiednio ciemno w serwerowni,
    > by go użyć? :)

    Nie zwracałem uwagi na parametry poza wielkością. ;-)

    Zdrówko

  • 12. Data: 2011-10-02 02:07:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "vissim" <v...@p...onet.pl> wrote in message
    > Wiecie moze gdzie dostac jakies uzywki monitorow LCD 14 cali
    > lub mniejszych? Złącze obojętne, może być i D-SUB.
    >
    > Szukam właśnie takiego maleństwa aby od czasu do czasu go włączyć
    > i spoglądnąć na serwer, lub go zainstalować (nauka Xen, ESX itp)

    Nie znam tego serwera, ale nie ma na tym jakiegoś VNC?
    Remote Desktop? Itp? Mógłbyś ekran obejrzeć na pececie
    czy nawet telefonie czy tabliczce.

  • 13. Data: 2011-10-04 20:56:56
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    > Nie znam tego serwera, ale nie ma na tym jakiegoś VNC?
    > Remote Desktop? Itp? Mógłbyś ekran obejrzeć na pececie
    > czy nawet telefonie czy tabliczce.

    jakby telefon miał dsub-in albo tabliczka to od razu bym kupił.
    O, wymyśliłem.
    Transfer VGA przez dwie pary USB. Jest coś takiego i klient pod Windows ?
    :)

  • 14. Data: 2011-10-05 05:35:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > jakby telefon miał dsub-in albo tabliczka to od razu bym kupił.
    > O, wymyśliłem.
    > Transfer VGA przez dwie pary USB. Jest coś takiego i klient pod Windows ?
    > :)

    Ale po co robić coś sztucznie przez USB skoro już jest przez sieć?
    http://www.nextag.com/vga-to-ethernet/stores-html

  • 15. Data: 2011-10-05 17:33:28
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    > Ale po co robić coś sztucznie przez USB skoro już jest przez sieć?
    > http://www.nextag.com/vga-to-ethernet/stores-html

    Fajnie widziec jak rynek sie rozwija w miare potrzeb.
    Skusilbym sie, ale niemniej jednak chcialbym cos takiego zobaczyc w uzyciu,
    bo o ile do prezentacji może się nadać - częstotliwość 60 Hz, niekoniecznie
    super jakość obrazu (smugi) i takie tam, o tyle do np grania, plynnego
    scrollowania raczej się nie nada.
    Może się mylę, ale póki nie zobaczę patrzałkami, nie uwierzę i nie kupię :)

  • 16. Data: 2011-10-06 20:49:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > scrollowania raczej się nie nada.
    > Może się mylę, ale póki nie zobaczę patrzałkami, nie uwierzę i nie kupię

    Moment - najpierw szukasz rozwiązania aby coś tam od czasu do czasu
    na chwilę w serwerze pogrzebać a teraz piszesz coś o grach ? :L0L