  • 21. Data: 2013-04-08 15:11:59
    Temat: Re: maly i cichy agregat pradotworczy 500W
    Od: walker <m...@g...com>

    On 04/08/2013 12:29 PM, Waldemar Krzok wrote:
    > http://www.stirlingmotor.com/leistungsmot.html
    >
    > Po niemiecku, ale można automatycznie przetłumaczyć. Gotowce produkuje
    > między innymi Viessmann, ale to raczej inna klasa, ma dużą sprawność
    > cieplną jako ogrzewanie, produkcja energii elektrycznej silnikiem
    > Stirlinga to produkt uboczny.
    >
    > Waldek

    na pierwszy rzut oka wyglada nie zle, ale gdzie cos takie mozna kupic i
    ile kosztuje, chodzi mi o gotowy agregat taki zeby mozna bylo odrazu
    podlaczyc do UPS'a

  • 22. Data: 2013-04-08 15:14:38
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 08.04.2013 15:11, schrieb walker:

    > na pierwszy rzut oka wyglada nie zle, ale gdzie cos takie mozna kupic i
    > ile kosztuje, chodzi mi o gotowy agregat taki zeby mozna bylo odrazu
    > podlaczyc do UPS'a

    Na tej stronie jest lista producentów. Jeden, jak widziałem, ma swojego
    UPSa w obudowie ;-). Ale pewnie nie jest tanie.

    Waldek

  • 23. Data: 2018-02-01 22:25:50
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 6 kwietnia 2013 15:10:26 UTC+2 użytkownik walker napisał:
    > Witam,
    > Szukam bezproblemowego, malego i cichego agregata pradotworczego 500W w
    > rozsadnej cenie
    >
    > musi byc maly - 500W poniewaz im mniejsza moc tym dluzszy czas pracy na
    > jednym tankowaniu, po za tym wiekszej mocy nie potrzebuje
    >
    > bedzie on wspolpracowal z UPS 500W z AVR + Active PFC i zasilal PC
    >
    > moze ktos cos polecic sprawdzonego?
    >
    > pzdr,
    > w.

    Wszystko znajdziesz na stronie:
    https://specnarzedzia.pl/120402-agregaty-pradotworcz

  • 24. Data: 2018-02-01 22:27:39
    Od: s...@g...com

> [...]
    > jednym tankowaniu, po za tym wiekszej mocy nie potrzebuje
    >
    > bedzie on wspolpracowal z UPS 500W z AVR + Active PFC i zasilal PC

    mają też wiele ciekawych poradników, mogę polecić agregaty kruzera

  • 25. Data: 2018-02-02 20:22:03
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    8...@g...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > Wszystko znajdziesz na stronie:

    Zawsze mnie zastanawiało, jak się odkopuje posty sprzed lat kilku bądź
    kilkunastu?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 26. Data: 2018-02-02 20:59:40
    Od: Bytomir Kwasigroch <f...@g...com>

    W dniu piątek, 2 lutego 2018 20:21:50 UTC+1 użytkownik Big Jack napisał:
    > W wiadomości
    8...@g...com

    > Zawsze mnie zastanawiało, jak się odkopuje posty sprzed lat kilku bądź
    > kilkunastu?

    Podpisuje się umowę z firmą, pierwsze z brzegu:
    http://escreo.pl/oferta?gclid=CjwKCAiAtdDTBRArEiwAPT
    4y-4rnmvlxz1X1EOtD1iBrAWezJoL8xazGnnzW67PEPxcSM0ttCn
    zSdBoCjJEQAvD_BwE#marketing

    http://arison.pl/oferta/marketing-internetowy/?gclid
    =CjwKCAiAtdDTBRArEiwAPT4y-yR0ouwZRQFS3Z0aEAq4iX6tOZh
    W7tHnKLvfEJxM4fMoRcc6R7kceBoCPM8QAvD_BwE

    Łazi się po internetach i napierdziela wątkami z linkiem zachwalając towar.