  • 11. Data: 2013-04-08 01:24:29
    Temat: Re: maly i cichy agregat pradotworczy 500W
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Dariusz,

    Sunday, April 7, 2013, 9:52:56 PM, you wrote:

    > Z naprawdę dużymi współpracują. Małe mają za dyże wahania częstotliwości
    > i UPS-y faktycznie nie chcą współpracować. Rozwiązaniem są agregaty
    > inwertorowe

    Przecież pisze o tym od pierwszego posta...

    O tym też pisałem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2013-04-08 10:23:06
    Od: walker <m...@g...com>

    On 04/07/2013 09:52 PM, "Dariusz K. Ładziak" wrote:
    > inwertorowe - tyle ze to jakby inna półka cenowa. Honda 1 kVA jest
    > naprawdę cichutka, każdy UPS ją toleruje, obroty ma zmienne, dostosowane

    moge prosic o podanie modelu?

  • 13. Data: 2013-04-08 10:30:46
    Od: walker <m...@g...com>

> [...]
    > do obciążenia (bo o częstotliwość dba przetwornica) i jest przez to
    > oszczędna, nie zużywa paliwa niepotrzebnie - wadę ma tylko jedną. Cenę!

    czy chodzi dokladnie o ten model?

    http://www.skapiec.pl/site/cat/525/comp/330887

    tylko dlaczego to takie drogie? koszty produkcji wysokie? czy sobie
    prowizje taka naliczaja?

    druga sprawa na ups niestety sie nie nadaje rozruch jest reczny, a ja
    chcialbym zeby po za zaniku napiecia automatycznie wlaczal sie agregat

  • 14. Data: 2013-04-08 10:45:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello walker,

    Monday, April 8, 2013, 10:30:46 AM, you wrote:

> [...]
    > druga sprawa na ups niestety sie nie nadaje rozruch jest reczny, a ja
    > chcialbym zeby po za zaniku napiecia automatycznie wlaczal sie agregat

    Bądź poważny - przy tak małej mocy nikt elektrycznego rozrusznika i
    układu SZR nie robi.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2013-04-08 10:52:27
    Od: Marek Borowski <m...@...borowski.com>

    On 2013-04-08 01:24, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Przecież pisze o tym od pierwszego posta...

    > O tym też pisałem.

    Najwyrazniej niektorzy maja Cie w KF :-).
    A tak na powaznie to w/w odpowiedz jest 10x bardziej przyjazna w
    czytaniu niz Twoje napakowane emocjami elaboracje.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 16. Data: 2013-04-08 11:10:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    Hello walker,

    >Bądź poważny - przy tak małej mocy nikt elektrycznego rozrusznika i
    >układu SZR nie robi.

    Dlaczego nie ?
    Kwestia ceny i zapotrzebowania.
    Widac znikome.

    J.

  • 17. Data: 2013-04-08 11:18:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Monday, April 8, 2013, 11:10:33 AM, you wrote:

    > Dlaczego nie ?

    Sam sobie odpowiadasz...

    > Kwestia ceny i zapotrzebowania.
    > Widac znikome.

    Ano właśnie.

    Swoją drogą - agregat 7.5kW z AVR, diesel, z SZR ledwie 2750 na
    Allegro - jestem zadziwiony. Jeszcze nie tak dawno z 4 razy tyle
    trzeba było wyłożyć.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2013-04-08 11:59:24
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 06.04.2013 15:10, schrieb walker:
    > Witam,
    > Szukam bezproblemowego, malego i cichego agregata pradotworczego 500W w
    > rozsadnej cenie
    >
    > musi byc maly - 500W poniewaz im mniejsza moc tym dluzszy czas pracy na
    > jednym tankowaniu, po za tym wiekszej mocy nie potrzebuje
    >
    > bedzie on wspolpracowal z UPS 500W z AVR + Active PFC i zasilal PC
    >
    > moze ktos cos polecic sprawdzonego?
    Jak możesz dać butlę gazową, to może agregat z silnikiem Stirlinga. Są
    gotowce do kupienia w różnych zakresach mocy. Nawet fajne malutkie
    agregaty do domków jednorodzinnych. Tam masz jednocześnie i energię
    elektryczną i termiczną. Gdzieś też widziałem (chyba w USA) silniki
    Stirlinga luzem na dowolne paliwo, trzeba było tylko wymienić część
    układu zasilania. Były i na drzewo i na paliwo płynne i gazowe. W każdym
    razie są one bardzo ciche.

    Waldek

  • 19. Data: 2013-04-08 12:24:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.04.2013 11:59, Waldemar Krzok pisze:

> [...]
    > agregaty do domków jednorodzinnych. Tam masz jednocześnie i energię
    > elektryczną i termiczną. Gdzieś też widziałem (chyba w USA) silniki

    A jakieś więcej informacji?

  • 20. Data: 2013-04-08 12:29:32
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 08.04.2013 12:24, schrieb Andrzej Lawa:

    > A jakieś więcej informacji?

    http://www.stirlingmotor.com/leistungsmot.html

    Po niemiecku, ale można automatycznie przetłumaczyć. Gotowce produkuje
    między innymi Viessmann, ale to raczej inna klasa, ma dużą sprawność
    cieplną jako ogrzewanie, produkcja energii elektrycznej silnikiem
    Stirlinga to produkt uboczny.

    Waldek