  • Data: 2009-09-12 14:06:25
    Temat: Re: małe spięcie... prośba o porad
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "siinski" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:f6dc3eaf-4862-4fdc-8010-c854fe12321a@o41g2000yq
    b.googlegroups.com...
    > Może drogi Grzybolu uczyłeś się na porządnych uczelniach,ale do diabła
    > skąd u Ciebie tyle jadu i nienawiści do wszystkiego co reprezentuje
    > zdanie odmienne od Twojego.Czy naprawdę dyskusja w Twoim wykonaniu
    > musi zawsze opierać się na schemacie "argument i dojebanie
    > adwersarzowi'"Fakt że wypowiadasz się na forum ogólnodostępnym tym
    > bardziej powinien Cię skłonić do bardziej powściągliwych "wycieczek"
    > pod adresem Twoich rozmówców abyś po jakimś czasie kiedy kurz pól
    > bitewnych opadnie nie musiał się wstydzić tego co wypisujesz.U mnie w
> [...]

    Gdzie ten jad? U nmie? Ja łagodny jak baranek jestem. Popatrz może jak ktoś
    inny typu Samum czy inni wyrażają odmienne zdanie od mojego. Zawsze zaczyna
    się tak samo: ja coś napiszę i zaraz mam kilku najmundrzejszych na świecie
    gości, którzy natychmiast mi dopierdalają. Ty również. Poczytaj zawsze od
    początku. Potem formułuj swoją opinię. Kochany kolego...

    --
    Grzybol