  • Data: 2011-09-28 06:30:21
    Temat: Re: majesty 250
    Od: Tytus <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka

    ***AZ
    Az dziw ze taki jeden skuters nic nie napisal. To zalezy od
    konstrukcji,
    > sa wariatory ktore sie smaruje i ktorych nie (te pewnie rolki maja z
    > jakiegos samosmarujacego materialu), akurat w Majesty sie smaruje:

    Rozumiem ze kolega do mnie pije...ale ja posiadam skuter wyprodukowany
    przez inna firme niz KHI co jakby zwalnia mnie ze znajomosci jego
    budowy.
    Obsluga gutka od ponad roku sprowadza sie do wymiany oleju jak
    komputer poinformuje ze jest taki mus,
    i klockow jak zauwaze.
    Nawet zarowki mi sie nie chce wymieniac - bo mam dwie.