    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: magnetowidy VHS (bylo Re: Głośniki do laptopa - jakie?)
    <p25mjn$iph$1@node2.news.atman.pl> <p27crr$13rp$1@gioia.aioe.org>
    <5a48e65d$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>
    <p2b9rr$s7i$1@node1.news.atman.pl>
    <5a497cde$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    <p2cneg$thk$1@node2.news.atman.pl>
    <5a4a0fa2$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <p2ddnr$i99$1@node2.news.atman.pl>
    <5a4a3d64$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <p2dr1e$ujs$1@node2.news.atman.pl>
    <5a4a7f8d$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>
    <p5qktm$vc9$1@node1.news.atman.pl> <S45gC.107101$ei4.1490@fx05.ams1>
    <p6m4i2$vgq$1@node2.news.atman.pl>
    <5a8e9d7c$0$675$65785112@news.neostrada.pl>
    <p6mbq5$po5$1@node1.news.atman.pl>
    <5a8ec0cb$0$566$65785112@news.neostrada.pl>
    <GFJjC.34315$lK1.19898@fx09.ams1> <p6nvua$dkk$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Fri, 23 Feb 2018 04:06:27 GMT

    On 2018-02-23, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

> [...]
    sprzęcior ma OIDP złącza jedynie euro/scard.

    > Układ zniechęcający do kopiowania?

    To bez kopiowania źle wyglądało a kopiowanie wcale jakoś gorzej nie
    robiło, ale kto wie, może to i to i po którejś kopii było duzo gorzej
    (czego nie sprawdzałem).

    Ten szum (jego brak) to jedyne co mogłem zaobserwować. Paradoksalnie
    wcześniejsze magnetowidy miały go więcej co sprawiało, że optycznie
    obraz wydawał sie bogatszy tonowo i ostrzejszy.

    --
    Marcin