  • Data: 2011-07-11 22:11:16
    Temat: Re: magnetowid a sygna? tv od 2013r
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Padre napisał:

    > Pamietam, pamietam - na Dworcu Centralnym w Warszawie na jednej
    > z kas wisiała tabliczka: "UWAGA - kasa komputerowa - przepraszamy
    > za wolniejsza obsługę" :)
    >
    > Choć nie dałbym sobie ręki obciąć ale jestem prawie pewien że było
    > to jeszcze wcześniej niż w 85 roku.

    Bilety na samolot sprzedawano "z komputera" w kasach LOT-u napewno
    już w latach siedemdziesiątych. Sprzedawano, co nie znaczy drukowano
    -- kasjer wypisywał bilet ręcznie po zabukowaniu go w systemie.
    Mieli takie małe terminale, klawiatura zintegrowana z monitorem.
    Świeciło to na zielono. Ale zdaje się, że centralny komuter to był
    w USA, bodajże w Atlancie. Obsługiwał również rezerwację lotów takich
    jak Warszawa-Kraków (na An-24).

    --
    Jarek