  • Data: 2009-11-10 17:04:24
    Temat: Re: maŁo skuteczny hamulec
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Nov 8, 1:26 pm, "Hinek" <h...@a...pl.invalid> wrote:
    > Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@e...net.pl> napisał

    > Mozesz wnioskowac, ze czas oczyscic tloczki i ewentualnie powierzchnie
    > zacisku wspolpracujaca z nimi. Uszczelki - byc moze.
    > Pozdr
    >
    > --
    > Hinek

    przerabialem to u siebie niedawno - czesc tloczkow bedacych "na
    zewnatrz" ukldu z plynem byla juz mocno skorodowana, poczyscilem ile
    sie dalo, ale czesc to byly bable rdzy. wytarlem ile sie dalo ale
    wiem, ze predzej czy pozniej bede musial wymienic tloczki. Cena troche
    nieciekawa,, ale co tam.

    Co nie zmienia faktu, ze nie widze jak to moze wplywac na sile
    hamowania. Teoretycznie gdyby czesc tloczku w srodku zacisku byla
    skorodowana przez co opieralaby sie o uszczelke przy probie
    wypchniecia... ale u mnie tloczki zalane plynem byly czysciutkie i
    gladziutkie...

    Moze klocki stare? Np. 2 lata juz maja?