  • Data: 2015-05-02 13:42:25
    Temat: Re: lutownica transformatorowa-obnizenie mocy z 180W o polowe
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.05.2015 o 10:42, Jeffrey pisze:

    > regulator fazowy powinien dac rade - taki do oswietlenia z pokretlem

    Może raczej grupowy? Grot ma sporą bezwładność - z resztą jak coś
    musiałem przylutować transformatorówką, a topnik już się wypalał to
    robiłem "PWM" wyłącznikiem i jakoś się udawało.

    Tak czy inaczej - transformatorówka tylko do lutowania pojedynczych
    kabelków w terenie. W warsztacie musi być kolba ze stabilizacją. Jeśli
    ktoś lutuje transformatorówką to chyba tylko dlatego, że nigdy nie
    spróbował niczym innym.

    --
    Mirek.