  • 1. Data: 2010-11-08 19:11:09
    Temat: lutownica Portasol Super Pro - ucieka gaz
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    Czy jest tu ktoś kto ma taką?

    http://www.ttcuk.com/ekmps/shops/tomstoolchest/image
    s/aps-portasol-super-pro-gas-soldering-iron-1306-p.j
    pg

    --
    mariusz

  • 2. Data: 2010-11-09 14:20:26
    Temat: Re: lutownica Portasol Super Pro - ucieka gaz
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 8 Lis, 20:11, mariusz <e...@w...pl> wrote:
    > Czy jest tu ktoś kto ma taką?
    >
    > http://www.ttcuk.com/ekmps/shops/tomstoolchest/image
    s/aps-portasol-su...

    Takiej nie ma, ma inną, ale problem ten sam i przyczyna też chyba ta
    sama: parciejące gumowe uszczelki zaworów napełniającego i wylotowego.
    Zwłaszcza ten pierwszy. Napełnij lutownicę i wsadź do miski z wodą,
    sam zobaczysz, że bąbelek za bąbelkiem właśnie z tego napełniającego
    najpewniej leci.
    Co z tym zrobić? Można próbować wymienić w całości zaworek, nie wiem
    tylko jak obecnie ze zdobywaniem nowych.

    J.

  • 3. Data: 2010-11-09 14:52:16
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    Jarek P. pisze tak:

    > Co z tym zrobić? Można próbować wymienić w całości zaworek, nie wiem
    > tylko jak obecnie ze zdobywaniem nowych.

    Mam stary model kupiony w 1993 roku i chciałem zapytać
    czy może ktoś wie jak ją rozkręcić :)

    Nowa jest chyba na imbus.

    --
    mariusz