    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ludzie chcą czystego powietrza
    Date: Wed, 15 Nov 2023 09:25:15 +0100

    Wed, 15 Nov 2023 06:11:03 +0000, ddddddddddd

    > a ja mam spalinowe auto za grosze,

    To miej też świadomość, że ktoś je kiedyś kupił jako nowe.
    Za 30 lat też będziesz mieć w opór elektryków "za grosze".

    > bo nie muszę nim do pracy dojeżdżać i zakup elektryka
    > nie ma u mnie żadnego sensu.

    To tak jak u mnie, bo nie wykręcam odpwoiedniej ilości
    kilometrów, mimo że jeżdżę 2-3x więcej niż większość
    kowalskich i mimo że samochodem pracuję.

    > A do pracy dojeżdżam firmowym vanem,
    > bo elektryk by się nie sprawdził.

    Też tak mało jeździsz, czy tak dużo? Ten VAN
    (czyli SUV tylko czysto do roboty), to ma
    homologację ciężarową?

    > Więc jak nie jesteś mężem żony Myjka albo mną,
    > to musisz kupić elektryka. To ma sens.

    Podobny sens jak teorie antyszczepionkowe. A ty miałeś dać parę dowodów na
    swoje tezy w poprzedniej dyskusji, i jak w wielu poprzednich dyskusjach,
    nagle zniknąłeś jak kamień w wodzie.

    --
    Pozdor
    Myjk