  • Data: 2016-05-20 18:33:25
    Temat: Re: [lot] suwmiaraka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5...@p...pl.inv
    alid...
    Hello J.F.,

    >Mylisz się. Sprawdź, ile waży kulka ołowiu o średnicy 18.5mm i pomnóż
    >x12.

    A cos mi nie pasowalo, tylko z lenistwa nie chcialo mi sie przeliczyc.
    A pamietalem, ze w srucie maja jakos podobnie ... teraz sam juz nie
    wiem, skad im sie te numerki wziely
    https://en.wikipedia.org/wiki/Shotgun_shell#Birdshot

    Choc tu calowe srednice wygladaja okraglo ...
    https://en.wikipedia.org/wiki/Shot_(pellet)

    J.