    From: "kb" <...@...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: lm350T i A
    Date: Wed, 4 Mar 2009 20:27:05 +0100

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości >

    > Podałem Ci rozsądne rozwiązanie - jeśli uważasz, że wiesz lepiej - to
    > po co nam tu głowy zawracasz?
    Nie chodzi oto ze ja sie na cos uparlem,czy wiem lepiej, a oto ze mam uklad
    ktory jest juz zbudowany i nie dziala prawidlowo w temp ujemnych.
    Szukam przyczyny. W ukladzie jest LM350T, zastanawiam sie nad wymiana na
    LM350A.
    Co do pradu 3A sa to chwilowe prady, normalnie urzadzenie pobiera ok 500mA.
    Wiec moc wydzielana nie bedzie taka duza jak piszesz.