  • 61. Data: 2014-10-29 11:37:51
    Temat: Re: [link] Porównanie kosztów zakupu i paliwa diesel, gaz, benzyna
    Od: masti <g...@t...hell>

    RadoslawF wrote:

> [...]
    ji-gazowych/walec2.jpg>

    > Najpierw mi powiedz dlaczego ja mam odpowiedzieć na to pytanie ?
    > Spytaj producenta lub właściciela. :-)

    twierdzisz, że to w niczym nie przeszkadza w pakowaniu

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 62. Data: 2014-10-29 11:45:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" napisał w wiadomości
    RadoslawF wrote:
    >twierdzisz, że to w niczym nie przeszkadza w pakowaniu

    90% ludzi w niczym nie przeszkadza.
    10% wozi narty czy inne dlugie przedmioty i im przeszkadza.
    Ale czesc z nich i tak montuje bagaznik na dachu.

    Poza tym nowoczesne kompaktowe narty nie wymagaja rozkladania siedzen,
    mieszcza sie w duzym kombi po przekatnej bagaznika :-)

    J.

  • 63. Data: 2014-10-29 11:47:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > 90% ludzi w niczym nie przeszkadza.

    90% pań z Gdańska nie widzi różnicy

  • 64. Data: 2014-10-29 11:49:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości
    >Brak wyobraźni, albo butle montujesz z boku albo nie liczysz
    >na wożenie pralek, lodówek i co tam jeszcze na co dzień wozisz.
    >Inna sprawa to komunizm się skończył i w jakim celu chcesz
    >wozić pralki czy lodówki ?
    >Ja ostatni takich rozmiarów ładunek wiozłem w poprzednim
    >ustroju.

    No wiesz, niedawno przy lodowce byl wybor - zabieram od razu, albo za
    drobne 50 zl dowioza w poniedzialek lub wtorek.

    Ale wybor byl symboliczny, bo sie okazalo ze nie ma na stanie, a
    magazyn daleko.

    J.

  • 65. Data: 2014-10-29 19:38:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-29 10:48, Użytkownik Aleksander napisał:

    > Znajomych (rodziny) z lotniska też nigdy nie odbierasz ?

    Odbieram, ale oni nie przylatują z pralkami i lodówkami.
    Skąd co twoi przylatują z takim bagażem i jakim cudem
    to się opłaca samolotem sprowadzać ?

    Pozdrawiam

  • 66. Data: 2014-10-29 19:43:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-29 10:54, Użytkownik Aleksander napisał:

    > ;) na codzień może nie, ale czasem jakąś paczkę z IKEI przywiozę.

    Paczka z ikei a pralka czy lodówka to chyba jednak inne wymiary.

    > A co Ty z tym poprzednim ustrojem ? To może powiedz wszystkim
    > właścicielom samochodów kombi, że im są niepotrzebne, bo ustrój
    > się zmienił i coś niepotrzebnie wymyślają :P ;)

    Jak ktoś ma potrzebę wożenia takich bagaży to kupuje odpowiedni
    pojazd i nie zmniejsza jego możliwości transportowych głupim
    wstawianiem butli.
    Tego typu ładunki miewałem za komuny w polonezie gdzie były
    składane tylne fotele a butla na gaz leżała z prawej strony bagażnika.
    No ale wystarczało pomyśleć a nie pluć się że gaz jest zły bo
    butla w czymś przeszkadza.

    Pozdrawiam

  • 67. Data: 2014-10-29 19:46:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-29 11:49, Użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    > drobne 50 zl dowioza w poniedzialek lub wtorek.
    >
    > Ale wybor byl symboliczny, bo sie okazalo ze nie ma na stanie, a magazyn

    A masz busa ? Bo jak nie to nie miałeś wyboru. To znaczy miałeś,
    wynająć odpowiedni pojazd lub ryzykować uszkodzenie agregatu
    poprzez niewłaściwy transport. Ja bym nie zaryzykował wpychania
    tego na leżąco dla zaoszczędzenia kilkudziesięciu złotych.

    Pozdrawiam

  • 68. Data: 2014-10-29 21:45:42
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "RadoslawF" wrote in message news:m2rcgb$mu9$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    > składane tylne fotele a butla na gaz leżała z prawej strony bagażnika.
    > No ale wystarczało pomyśleć a nie pluć się że gaz jest zły bo

    Nie no, nie przeszkadza, skąd. Tobie wręcz jak widać pomaga.
    Zmusza do myślenia, bo bez butli jak widać nie dajesz rady.

    Innych bredni, w których usiłujesz być dowcipny, szkoda
    nawet komentować.

    Żałośnie próbujesz zaprzeczać rzeczywistości, że wielka
    140l butla w bagażniku w niczym nie przeszkadza.

    EOT.

  • 69. Data: 2014-10-30 09:42:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >A masz busa ? Bo jak nie to nie miałeś wyboru. To znaczy miałeś,

    mam duze kombi.

    >wynająć odpowiedni pojazd lub ryzykować uszkodzenie agregatu
    >poprzez niewłaściwy transport. Ja bym nie zaryzykował wpychania
    >tego na leżąco dla zaoszczędzenia kilkudziesięciu złotych.

    To tez wybor :-)

    Tu nie o pieniadze chodzi, tylko o czas. Moge miec w piatek, moge
    czekac bez lodowki do wtorku. Moge zalatwic w godzine, moge nie
    pracowac, albo musze brac urlop na caly dzien. itp etc.

    Ryzyko uszkodzenia lodowki przez przechylenie wydaje mi sie
    niewielkie.
    Zreszta producent sam kaze po transporcie postawic w pionie i odczekac
    24h ...

    J.

  • 70. Data: 2014-10-30 10:10:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Paczka z ikei a pralka czy lodówka to chyba jednak inne wymiary.

    Paczka z ikei wieksza :-)

    Ostatnio pomagalem znajomej - to co w/g opisu wydawalo sie wejsc do
    kombi, wymagalo dwoch.
    A po kombinowaniu jak to zmiescic bo ledwo wchodzi, to po rozpakowaniu
    w mieszkaniu okazalo sie ze w duzym pudle jest 15 cm wypelniacza :-)

    Teraz sklep frontem do klienta i sam proponuje dowoz na miejsce.
    A i taksowki bagazowe chyba mniej kosztuja.

    Chociaz ... jakos w tym poprzednim ustroju kupowalo sie telewizory,
    pralki, lodowki, meble wcale nie posiadajac samochodu, wiec widac
    ustroj niewiele zmienia.

    >Jak ktoś ma potrzebę wożenia takich bagaży to kupuje odpowiedni
    >pojazd i nie zmniejsza jego możliwości transportowych głupim
    >wstawianiem butli.

    Niby tak, tylko potem np potrzebuje jednorazowo do firmy 100m
    swiatlowodu, a on jest na bebnie 0.8m srednicy.
    Niby moge odwinac, ale wygodniej wsadzic do srodka :-)

    Telewizory teraz plaskie to problemu nie ma, ale jakis mebelek moze
    byc problemem.

    Tato np potrzebowal 2.5 m katownika i sie martwil jak to przeniesc, az
    mu mowie ze nie ma zadnego problemu ..

> [...]
    >bagażnika.
    >No ale wystarczało pomyśleć a nie pluć się że gaz jest zły bo

    Ale trzeba przyznac ze troche utrudnia.
    Zamontujesz w poprzek - blokuje na dlugosc. Wsadzisz wzdluz - blokuje
    szerokosc.
    Wsadzisz w kolo - czeste tankowania. No kurde - nie da sie dobrze
    zrobic :-)

    Ja wsadzilem w kolo, zasieg byl troche uciazliwy, ale ... sierra jakas
    taka nieustawna i kolo blokowalo ponad polowe bagaznika :-)
    Mimo ze przy wymianie miescily sie 4 kola :-)

    J.