eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[link] Porównanie kosztów zakupu i paliwa diesel, gaz, benzynaRe: [link] Porównanie kosztów zakupu i paliwa diesel, gaz, benzyna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 27 Oct 2014 21:26:16 +0100
    From: z <...@...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.2.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [link] Porównanie kosztów zakupu i paliwa diesel, gaz, benzyna
    References: <b...@g...com>
    <544d5640$0$12633$65785112@news.neostrada.pl>
    <544d8e33$0$11153$65785112@news.neostrada.pl>
    <544dde8b$0$18088$65785112@news.neostrada.pl>
    <544ea1a3$0$12623$65785112@news.neostrada.pl>
    <544ea486$0$11139$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <544ea486$0$11139$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <544eaa69$0$12640$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-56-87.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1414441577 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 12640 89.77.56.87:64752
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548159
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-10-27 o 21:01, J.F. pisze:
    > W miedzyczasie silniki benzynowe i diesla tez zrobily postep i ponoc tez
    > pala ponizej 6l po miescie...


    Ja pisałem w kontekście tematu wątku o sumarycznych kosztach zakupu,
    eksploatacji, napraw i paliwa. Do tego skupiam się na mieście bo na
    trasie nie ma gdzie ani po co się ścigać :-)
    Śmieszność, mułowatość i inne takie pomijam bo mam Yarisa I D4D 75KM :-)
    Napiszę trochę o plusach dodatnich.
    Silnik benzynowy niewysilony pracujący w optymalnych warunkach.
    Klocki hamulcowe do wymiany po 100 tys. km.
    Produkowane w Japonii z naciskiem na jakość bo to sztandarowy model
    firmy. (rankingi niezawodności na samej górze).
    Brak dwumas, turbin, fapów i innego postępowego badziewia.
    Podobno baterie do PriusaII można dostać z odzysku już za 3000 zł.
    Reszta jak w każdym aucie.

    z

    PS. Zakup nowej hybrydy w polskich realiach to nieporozumienie (chociaż
    nowy Auris robi tu przełom) Ale... używana hybryda to już inna rozmowa :-)





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: