eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[link] Porównanie kosztów zakupu i paliwa diesel, gaz, benzynaRe: [link] Porównanie kosztów zakupu i paliwa diesel, gaz, benzyna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [link] Porównanie kosztów zakupu i paliwa diesel, gaz, benzyna
    Date: Sun, 26 Oct 2014 19:10:11 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 36
    Message-ID: <m2jde1$bsk$1@node1.news.atman.pl>
    References: <b...@g...com>
    <m2j6lg$mlv$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1414347009 12180 83.142.198.226 (26 Oct 2014 18:10:09
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Oct 2014 18:10:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <m2j6lg$mlv$1@usenet.news.interia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548034
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-10-26 17:13, mk4 wrote:

    > Ale o tym, ze wlasciwie zaden samochod na gazie dobrze nie jezdzi (moza
    > za wyjatkiem spasowania jakiejs wyjatkowo drogiej instalacji z jakims
    > konkretnym silnikiem). Owszem, jezdzi ale to jednak nie jest to. Czuc,
    > ze to gaz, silnik nie pracuje tak rowno jak na benzynie.

    Czyli coś jest nie tak z moim autem. Bo ja nie czuje, a w kapeluszu nie
    jeżdzę. Choć fakt - trzeba rzeczywiście wymieniać świece, filtry i
    regulować zawory co 15 kkm.

    > Juz nie mowie,
    > ze trzeba miec naprawde dobrego fachowca bo inaczej cuda sie dzieja.

    Bez przesady - jak mi się wszystko zjebało na Słowacji, to wyciągnąłem
    interface na bt, lapka i skonfigurowałem - działa jeżdzi, gra i buczy.
    Owszem wiedziałem wcześniej jak, ale naprawdę dobrym fachowcem to chyba
    nie jestem.

    > Potrafi odcinac np juz przy 5000 jak powinien ciagnac do 6500 dajmy na
    > to.

    Jak jest za słaby albo zajechany reduktor czy filtr nie wymieniony to
    tak jest. Ale nawet wtedy da się po prostu ustawić przełączanie na PB i
    jak uważasz, że LPG nie zapewni ci osiągów przy max bucie, to ustawiasz,
    że na czerwonym polu jedziesz na benzynie. Dużo nie zuzyjesz, bo i ile
    procen czasu jedziesz na czerwonym polu - 0,1%?

    > Tak wiec wg mnie gaz - owszem - ale trzeba sie liczyc z
    > wyrzeczeniami o czym artykul w ogole nie traktuje.

    W sumie nie trzeba - problem jest z miejscem na butle, częstsze i
    dłuższe tankowania i tyle. Chyba, że zamierzasz jęczeć, że dwa dodatkowe
    filtry to wyrzeczenie;)

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: