  • 41. Data: 2012-07-01 22:18:18
    Temat: Re: [link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 1 Jul 2012 09:04:43 +0000 (UTC), to napisał(a):

    > begin Andrzej Lawa

    > Spokojna głowa, że mam znacznie wyższe IQ niż Ty. :>

    Skoro napisał że ma Cię w KF to po co mu odpisujesz ? Na dodatek jeszcze
    coś wspominasz o IQ.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 42. Data: 2012-07-01 22:20:28
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 01 Jul 2012 10:58:18 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Niestety nawet skończony debil, jak ten dwuliterowy troll, którego nie
    > wiem po co namiętnie wyciągacie ludziom z KFa, może gdzieś coś "zasiać"
    > - do tego rozumu niestety nie trzeba.

    Masz rację wrzucam go do KFa.

  • 43. Data: 2012-07-01 22:56:45
    Od: to <t...@i...pl>

    begin huri_khan

    > Skoro napisał że ma Cię w KF to po co mu odpisujesz ? Na dodatek
    > jeszcze coś wspominasz o IQ.

    To jego KF, a nie mój, jego decyzja, że nie chce widzieć odpowiedzi. :-)

  • 44. Data: 2012-07-01 22:57:29
    Od: to <t...@i...pl>

    begin huri_khan

    > Masz rację wrzucam go do KFa.

    Popieram! :D

  • 45. Data: 2012-07-01 22:58:25
    Od: to <t...@i...pl>

    begin huri_khan

    > Czyli nie byłeś na miejscu. Oczywiście możesz dalej snuć swoje teorie.

    Wij się, wij.

  • 46. Data: 2012-07-01 23:00:55
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Andrzej Lawa

    > Musiałbyś się sam pofatygować, złożyć zeznanie (najlepiej wsparte
    > nagraniem z kamery) żeby coś się dało z tym realnie zrobić.

    Niegdyś świetnie poradziłeś sobie ze zgłoszeniem napaści ochroniarzy więc
    proponuję, żebyś został doradcą Futrzaka. :>

  • 47. Data: 2012-07-01 23:04:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 30-06-2012 21:53, huri_khan pisze:
    > Masz dzieci ?

    Ty pewnie masz i dlatego wybiegasz na środek jezdni z wyciągniętym
    środkowym palcem tuż przed nadjeżdżający pojazd?

    --
    Pozdr.

  • 48. Data: 2012-07-01 23:08:07
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Ty pewnie masz i dlatego wybiegasz na środek jezdni z wyciągniętym
    > środkowym palcem tuż przed nadjeżdżający pojazd?

    Bardzo skuteczna metoda ochrony potomstwa! Jak będę miał swoje, to na
    pewno będę ją stosował!

    --
    ignorance is bliss

  • 49. Data: 2012-07-01 23:18:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-07-2012 23:08, to pisze:
    > Bardzo skuteczna metoda ochrony potomstwa! Jak będę miał swoje, to na
    > pewno będę ją stosował!

    Koniecznie. Każde dziecko marzy o rodzicu, który chce zginąć w
    idiotyczny sposób.

    --
    Pozdr.

  • 50. Data: 2012-07-01 23:31:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.07.2012 23:04, DoQ pisze:

    > Ty pewnie masz i dlatego wybiegasz na środek jezdni z wyciągniętym
    > środkowym palcem tuż przed nadjeżdżający pojazd?

    Ummm... Tuż przed nadjeżdżający pojazd? Który to przed "nadjechaniem"
    musiał zawracać?