  • Data: 2012-07-06 14:20:35
    Temat: Re: [link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości grup

    >Ja tam stary nie wiem, ale ostatni raz ktoś wyprzedzał mnie w
    >niedozwolonym miejscu dwa lata temu. Na wakacjach w Polsce.

    Bo w UK jezdziles glownie po autrostradach ?

    >Statystyki nie kłamią niestety.

    Czasem troche klamia, bo jednak nie uwzgledniaja stanu drog, ruchu
    itp.
    Tzn uwzgledniaja - tylko nie pokazuja wyraznie ze to z tego powodu.

    Pare lat temu przejechalem troche po Polsce z Niemcem. Szybko zauwazyl
    "gdzie jest wasza policja". Faktycznie - na gierkowce zapala sie
    czerwone, a samochody jada, jada, i jada. Doslownie nie bylo
    skrzyzowania zeby kilka samochodow na czerwonym przemknelo.

    Bardzo ryzykowne to nie bylo, bo jednak jakis tam czas jest na to
    zarezerwowany w sygnalizacji i widac dobry. A jak czlowiek jedzie 130,
    to zrozumiale ze mu sie nie chce hamowac.

    Ale z drugiej strony ... w Niemczech musi byc mala kara za
    wyprzedzanie na przejsciach, przynajmniej tych na drogach
    wielopasowych, bo nie mial oporow :-)

    J.