  • 1. Data: 2011-12-20 06:53:46
    Temat: limit ważności konta - plus
    Od: ad <a...@w...pl>

    Limit na czas ważności konta:
    W Heyah zlikwidowali... jest bezterminowo
    w T-Mobile zlikwidowali... jest bezterminowo
    W Orange zlikwidowali...można przedłużyć o rok za darmo.
    Tylko Plus się uparł i co pół roku muszę kupować kartę, żebym
    mógł dzwonić pomimo, że mam dużo kasy na koncie.
    Ktoś słyszał żeby coś planowali zmienić w tej kwestii?
    Wkurza mnie to coraz bardziej. Aż tak, że myślę o zmianie operatora.
    Pozdro

    Ad

  • 2. Data: 2011-12-20 06:54:31
    Temat: Re: limit ważności konta - plus
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    ad napisa?(a):

    [...]

    > Wkurza mnie to coraz bardziej. Aż tak, że myślę o zmianie operatora.

    To zmien ;) i potem podziel sie wrazeniami... ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 3. Data: 2011-12-20 08:06:40
    Od: ad <a...@w...pl>

    W dniu 2011-12-20 07:54, januszek pisze:

    > To zmien ;) i potem podziel sie wrazeniami... ;P
    >
    > j.

    T-mobile gorszy?

  • 4. Data: 2011-12-20 08:46:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    ad napisa?(a):

    [...]

    > T-mobile gorszy?

    Nie mam pojęcia dlatego z niecierpliwością oczekuję relacji ze zmiany i
    opisu wrażeń ;)

    j.

  • 5. Data: 2011-12-20 13:52:51
    Od: a...@p...pl

    Play Fresh 1 rok od zasilenia - i rowne stawki do wszystkich

    orange/t-mobile - dlugo po zasileniu, lub po kazdym zasileniu automat,
    ale stawki do roznych opow (w tym play drozej) rozne. Ja mam w play
    cala rodzine (abo i fresh) i nie musze sie zastanawiac.

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2011-12-21 05:40:09
    Temat: Re: limit ważno?ci konta - plus
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Play Fresh 1 rok od zasilenia - i rowne stawki do wszystkich
    t-mobile - 1 rok od ostatniego połączenia/sms

    > ale stawki do roznych opow (w tym play drozej) rozne.
    do "wielkiej trójki" i na stacjonarne są takie same