  • Data: 2014-10-10 00:22:35
    Temat: Re: licznik energii elektrycznej mechaniczny vs elektroniczny
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.10.2014 17:31, badworm wrote:

    > Jesteś pewien, że specyfikację protokołu komunikacyjnego znajdziesz dla
    > liczników od każdego z dużych producentów (np. Landis, Pozyton, ABB)?

    A czy ja napisałem, że to będzie w dokumentacji dla DOWOLNEGO licznika?
    Napisałem tylko, że WIELU się tym chwali. Nie wiem jak ABB i Landis (oba
    cholernie drogie), ale moja firma używa(ła) w swoich szafach wspomniane
    przez Ciebie Pozytony - podłączone po RS485, więc raczej koledzy od
    softu nie wywróżyli protokołu z fusów :-P

    Jakub Rakus