    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: liczenie elementów na taśmach ?
    Date: Tue, 15 Oct 2013 18:02:36 +0200

    > no i to jest największy kłopot, bo czas jakoś nie chce przystopować, a
    > zaległości robią się nieprzyzwoite.
    > Na razie rzuciłem temat, może komuś się będzie chciało, ale pewnie i tak
    > na mnie spadnie, a ja rysunku technicznego nigdy nie lubiłem.
    > Ale może faktycznie warto do tego usiąść któregoś wieczoru.

    Też tak mam, z czasem znaczy się.
    Projekty do zrobienia się mnożą i nawet wpadł mi do głowy pomysł jak to
    wszystko razem opanować. Myślę już nad tym jakiś czas, ale nic mądrego
    nie wymyśliłem, główny projekt jak nie wychodził, tak nie wychodzi. No
    za cholerę nie wiem jak zrobić 34h dobę!
    Niby można iść w "fundalmentalne" pytanie, ale odpowiedź moim zdaniem
    nędzna jest i nie warto. Zresztą nawet mi do firmy nie pasuje ;)

    Odnośnie tematu. Jak uznasz że już czas, to wystarczy szkic albo opis,
    ja i tak muszę bryłkę wygenerować żeby to powstało.

    Miłego.
    Irek.N.