  • 41. Data: 2011-01-27 09:46:08
    Temat: Re: lg gt540 swift - orange
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 26 Jan 2011 14:16:08 +0100, J.F. napisał(a):

    > dlatego ze ma nieokreslone funkcje !
    >
    > Ma miec "otwarty" system operacyjny - a tu na pierwszy rzut oka
    > Android wyglada obiecujaco.

    możliwość instalacji bogatego oprogramowania jak najbardziej jest funkcją:)

    > A co zostanie jak wylaczymy synchronizacje i ewentualnie wylaczymy
    > internet ?

    Zabawka.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 42. Data: 2011-01-27 10:42:29
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 01/27/2011 10:46 AM, Andrzej Libiszewski wrote:

    > Zabawka.

    Ciekawe. Kalendarz działa, notatki działają, maile sa lokalnie. To co
    jest zabawkowego w Androidzie bez sieci?

    M.

  • 43. Data: 2011-01-27 10:59:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 27 Jan 2011 11:42:29 +0100,
    michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]c...@t...a.bit.before
    .replying napisał(a):

    > Ciekawe. Kalendarz działa, notatki działają, maile sa lokalnie. To co
    > jest zabawkowego w Androidzie bez sieci?

    np brak synchronizacji z pecetem?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "G1 za 49zł to chyba dobry pomysl. Tak tez i pomyslalem i kupilem a co" -

  • 44. Data: 2011-01-27 11:13:00
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    .replying napisał(a):

    > np brak synchronizacji z pecetem?

    serio, kiedy potrzeba koniecznie synchronizacji z pecetem który nie ma
    sieci i nie może jej dać?

    M.

  • 45. Data: 2011-01-27 11:19:45
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    .replying napisał(a):

    > Ciekawe. Kalendarz działa, notatki działają, maile sa lokalnie. To co
    > jest zabawkowego w Androidzie bez sieci?

    Jak chcesz te maile odbierać i wysyłać bez internetu, z ciekawości?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 46. Data: 2011-01-27 11:21:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 27 Jan 2011 12:13:00 +0100,
    .replying napisał(a):

    > serio, kiedy potrzeba koniecznie synchronizacji z pecetem który nie ma
    > sieci i nie może jej dać?

    Mi dosyć często. Mój główny kalendarz i książka adresowa są na pececie. Z
    nimi synchronizuje wszystkie moje urządzenia od prawie 10 lat i nie widzę
    powodu aby to zmieniać.
    Wygodniej mi się wpisuje wszystkie terminy, wygodniej mi się wpisuje
    przenosi dane spotkań które zazwyczaj otrzymuje mailem itp.
    Moge przenosić dane adresowe które wyszukuje na pececie i wiele innych
    rzeczy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

  • 47. Data: 2011-01-27 11:29:17
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 27 Jan 2011 12:13:00 +0100, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"
    <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying>

    .replying napisał(a):

    >serio, kiedy potrzeba koniecznie synchronizacji z pecetem który nie ma
    >sieci i nie może jej dać?
    Prawie zawsze. To jest taka sama sytuacja jak: dwie osoby siedzą w
    pokoju a mogą rozmawiać ze sobą tylko przez telefon. Korzystanie przez
    nie z telefonu daje potencjalnie wiele możliwości, tylko że w
    większości przypadków nie ma problemu aby rozmawiały bezpośrednio. A
    góglownica to wycieła
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 48. Data: 2011-01-27 11:33:51
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    .replying napisał(a):

> [...]
    > przenosi dane spotkań które zazwyczaj otrzymuje mailem itp.
    > Moge przenosić dane adresowe które wyszukuje na pececie i wiele innych

    I tak zupełnie nie ma ten pecet sieci żeby zrobić synchronizację do
    sieci i jest tego tak dużo że przekraczasz limity kilkuzłotowego pakietu
    w stronę przeciwną?

    M.

  • 49. Data: 2011-01-27 11:36:15
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 01/27/2011 12:29 PM, Grzegorz Krukowski wrote:
    > On Thu, 27 Jan 2011 12:13:00 +0100, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"
    > <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying>

    > Prawie zawsze.

    To znaczy kiedy? Pecet bez sieci i brak dostępu telefonu do sieci
    to sytuacje rodem z roamingu i dworca w Pierdziszewie...

    M.

  • 50. Data: 2011-01-27 11:42:49
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    .replying napisał(a):

    > Jak chcesz te maile odbierać i wysyłać bez internetu, z ciekawości?

    Dokładnie tak samo jak na innym telefonie bez sieci? Wtedy kiedy będzie?

    M.