eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklelekki teren i szosa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 66

  • 61. Data: 2010-06-29 12:53:22
    Temat: Re: lekki teren i szosa
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"de Fresz"
    A to dlatego, że porównuje Tereskę z lytrowym ścigiem konstrukcyjnie z 10
    lat młodszym albo
    lepiej.

    W zyciu nie porownuje ST do zadnego sportowego motocykla.
    Pisze tylko o tym co wszyscy userzy byli i obecni Teresy wiedza doskonale. A
    znam ich wielu - 90% z nich juz nie jezdzi ST
    Pekajace i korodujace ramy , praktycznie brak regulacji zawiasow, hamulce od
    skutera, problemy z elektryka.
    I kurwesko narowisty silnik - moje obecne V2 to piukus. A jezdzilem kilkoma
    teresami - dopiero taka z silnikem TDM'a przyjemnie oddawala moc.
    BTW ciekawe dlaczego tworca forum ST nie jezdzi teresa???
    Selekcja naturalna w przypadku tego moto dziala - kiedys bylo ich sporo na
    ulicach dzis to juz rzadkosc.

    --
    Tytus
    żółta motorynka
    P.S. Nie dyskutuje z ludzmi ktorzy za punkt honoru stawiaja sobie stworzenie
    prawdy najmojszej - i daza do tego przy pomocy osobistych wycieczek.


  • 62. Data: 2010-06-29 13:10:42
    Temat: Re: lekki teren i szosa
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-06-29 14:53:22 +0200, "Tytus" <t...@g...pl> said:

    > ***"de Fresz"
    > A to dlatego, że porównuje Tereskę z lytrowym ścigiem konstrukcyjnie z
    > 10 lat młodszym albo
    > lepiej.
    >
    > W zyciu nie porownuje ST do zadnego sportowego motocykla.

    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jakbyś przesiadł się NA
    Teresę Z Gieesa pińcet, to nie przeszkadzałaby Ci rama i hample, masa
    pewnie tak, ale w końcu to inne gabaryty, inna pojemność.


    > Pisze tylko o tym co wszyscy userzy byli i obecni Teresy wiedza
    > doskonale. A znam ich wielu - 90% z nich juz nie jezdzi ST
    > Pekajace i korodujace ramy ,

    A to jedyny sprzęt w tym wieku o w tym wieku o takich przypadłościach?


    > praktycznie brak regulacji zawiasow,

    W turystyku z tamtych lat to raczej standard.


    > hamulce od skutera,

    Przesada. Przy 300 mm tarczach, radialnych zaciskach i takich tam, to
    oczywiście nędzne spowalniacze, ale jeśli ktoś potrzebuje mieć hample
    takie, aby w dowolnym momencie móc jebnąć szczęką o kierę, to Terenia
    jest pewnikiem złym adresem. Tylko ile kasy kosztuje coś o
    funkcjonalności Tereni bez jej wad?


    > problemy z elektryka.

    W ryżomotocyklu? Niemoszliwe. Przecież to nie Beemwu czy inna tandetna
    włoszczyzna, w dżapsach się to nie zdaża przenigdy. Wiem, bo na preclu
    czytałem spod palców bardziej doświadczonych kolegów...


    > I kurwesko narowisty silnik - moje obecne V2 to piukus. A jezdzilem
    > kilkoma teresami - dopiero taka z silnikem TDM'a przyjemnie oddawala
    > moc.

    Ja się karnąłem parę razy tą starszą, jak dla mnie - luz, fajnie się
    zbiera. No ale po dużym singlu baj KTM na terenowych przełożeniach, to
    niewiele mnie już pewnie odstraszy ;-)

    --
    Pozdrawiam
    de Fresz


  • 63. Data: 2010-06-29 13:16:16
    Temat: Re: lekki teren i szosa
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-06-29 12:00:58 +0200, "Karambol" <k...@g...pl> said:

    >> Tytus nieco przesadził, ale z drugiej strony patrząc - troszkę racji
    >> ma. A to dlatego, że porównuje Tereskę z lytrowym ścigiem
    >> konstrukcyjnie z 10 lat młodszym albo lepiej.
    >
    > Ale my tu mówimy o motocyklu, ktorym wygodnie pojedziesz z Wawy w
    > Bieszczady, tam pozwiedzasz szutry i do domu.
    > Czyli o enduro i proba (nawet podswiadoma) porownania enduro i jego
    > wlasciwiwosci jezdnych do sciga to wiesz - jak tępy nóż do lasera.

    No ale wiesz, jeśli ktoś w Bieszczady poleci raz, może dwa na sezon, a
    resztę czasu będzie się kulał po mieście bądź szybszych trasach, to
    takie wady może dostrzegać bardziej. Nie próbuję rozstrzygać kto ma
    rację, bo w takich ocenach nie ma jej nikt - wszystko zależy od wymagań
    i tolerancji na konkretne wady, u jednych większej, u drugich mniejszej.


    >> Tylko z tym silnikiem nie bardzo rozumiem, ale może jechałem na jakiejś
    >> zepsutej ST.
    >
    > No i tutaj wlasnie sie zatrzymajmy na chwilke - piszesz, ze Tytus chyba
    > porównał 10lat młodszego litra do ST a tu nagle silnik ST go poniósł?
    > Szok normalnie!

    Nie wiem, pytaj jego. Mnie tam Terenia niczym niemiłym nie zaskoczyła.
    A np. taki Tiger 900 - no ten to niepozorny jest, a jak pięknie
    zapierdala!


    >> Z drugiej strony - widziałem Teresę na czołgowisku - wolno, bo wolno,
    >> ale dawali radę (ona i kierownik). I za to podziwiam tego drugiego, bo
    >> ja tam zdycham pod masą LC4, choć fakt że prędkości ciut inne.
    >
    > Ja mam w garazu ST, stoi obok mojego LC4 i jak jedziemy w las to sie
    > nie martwie o nia.
    > Ale jak wyjdziesz z lasu to możesz sie spakować i jechać na hel czy w
    > góry i jest luz na maxa.
    > O takie enduro pytal zalozyciel wątku.

    Na miasto i do lajtowych przejażdżek w terenie mnie teraz ciągnie
    sado-maso. Z trasami tylko trochę ból, ale w pojedynkę ujdzie.

    --
    Pozdrawiam
    de Fresz


  • 64. Data: 2010-06-29 15:33:15
    Temat: Re: lekki teren i szosa
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    Proponuje przeczytać: http://superhujnda.blox.pl/html

    > Tytus
    > żółta motorynka
    > P.S. Nie dyskutuje z ludzmi ktorzy za punkt honoru stawiaja sobie
    > stworzenie prawdy najmojszej - i daza do tego przy pomocy osobistych
    > wycieczek.

    Najlepiej dążyć do tego czytając neta, łykając plotki i powielając głupoty.
    Tacy
    to radia maryja słuchają bo własnego rozumu nie maja.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E
    http://www.youtube.com/user/MarcinKabat
    http://www.youtube.com/user/luckykabatpl


  • 65. Data: 2010-06-30 13:09:26
    Temat: Re: lekki teren i szosa
    Od: AL <a...@s...akcent.pl>

    blur pisze:

    >> IMHO warto byś się zainteresował BMW F650GS. Koniecznie do tego oponki
    >> dualowe, jak najbardziej możliwie terenowe (odporne na zaklejanie się
    >> błotkiem) i sprzęt spełni wszystkie Twoje wymagania.
    >
    > Czy na takim siodełku 400km nie boli ?
    Wątpisz w kanapę w F650, to spróbuj choćby kanapy LC4, a zobaczysz różnicę
    w tym aspekcie. Właśnie wróciłem Dakarem z Alp francuskich,
    dojazd 700km po autobahnach i pod koniec dnia 250km po alpejskich winklach.
    Mitas E09 doskonale dawał sobie radę na kamienistych szutrach. Powrót
    podobnie.


    --
    AL F650 & DRZ400E


  • 66. Data: 2010-07-01 14:37:00
    Temat: Re: lekki teren i szosa
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>



    " > *** Motocykl jest ciezki jak kazde duze enduro,
    >
    > No - fajnie sie to podnosi...nawet na twardym


    Nooo fajnie sie przyznawać, ze sie motocykla utrzymać nie potrafi nawet na
    twardym, tutaj to nie pomoże żadne zawieszenie, silnik itp - najpierw trzeba
    sie nauczyc jezdzic, potem jak sie juz umie to mozna prawdziwe motocykle
    ujezdzac - Dziwne przeswiadczenie panuje na forach u wielu, ze jak juz moto
    ma, cos tam poczytal i gdzies tam byl to jezdzic potrafi i moze radzic innym
    a jak sie okazuje, ze jednak nie potrafi to jest obraza na caly swiat.


    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E
    http://www.youtube.com/user/MarcinKabat
    http://www.youtube.com/user/luckykabatpl





strony : 1 ... 6 . [ 7 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: