  • Data: 2009-08-10 06:30:59
    Temat: Re: leadtek winfast pvr 2000 i euro/scart
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bourbaki" napisał:

    > Byly 3 rodzaje gniazd w tych kartach w zaleznosci od serii.

    To po co podajesz odnośnik nie do swojego modelu? Przez Ciebie moja
    gimnastyka podbiurkowa była daremna, a co gorsza - muszę ją powtórzyć, żeby
    podłączyć ten cholerny kabelek z powrotem ;-)

    > czyli w praktyce chyba kupic nowa karte ... karta to jakies 300 pln

    E tam, ja swoją kupiłem w Komputroniku (który na tej grupie jest uznawany
    nie wiadomo czemu za dość drogi) za połowę tej kwoty
    http://www.komputronik.pl/index.php/product/7722/Pod
    zespoly-PC/Tunery-telewizyjne/Leadtek_WinFast_TV2000
    _XP_Expert_BOX_PCI.html

    Albo kupić same wtyczki i polutować, schematy połączeń pewnie znajdziesz na
    elektrodzie.

    JoteR