  • 1. Data: 2014-01-09 10:55:27
    Temat: laptop - wifi - telewizor - udostepnianie (film)
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    - laptop
    - wifi, standardowy (z vectry) "modemorouter" kablowy
    - telewizor

    mozliwe jest emitowanie w tv filmow z laptopa bezprzewodowo? cos czytam w
    manualu od samsunga-laptopa, ale srednio to kojarze...
    Podpiecie tv do modemo-routera kablem sensownym..., przyznanie ip dla tv...
    itd

    Wykonalne? jesli tak - to jak dokladnie to ma wygladac?

  • 2. Data: 2014-01-09 11:43:27
    Temat: Re: laptop - wifi - telewizor - udostepnianie (film)
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2014-01-09 10:55, 1634Racine pisze:
> [...]
    > tv... itd
    >
    > Wykonalne? jesli tak - to jak dokladnie to ma wygladac?

    Jest możliwe, o ile masz SMART TV.
    Np. w TV samsung istnieje coś takiego, jak SYNC,
    po prostu przeglądasz udostępnione dane z laptopa na TV
    i odpalasz czego dusza zapragnie. Z Wi-Fi też to działa bez problemu.

    pozdrawiam
    gadacz

  • 3. Data: 2014-01-09 11:48:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "1634Racine" 52ce7223$0$2356$6...@n...neostrada.pl

    > mozliwe jest emitowanie w tv filmow z laptopa bezprzewodowo?

    Z jutuby nawet wtedy, gdy laptop i TV nie są podłączone do tego
    samego APka. Ja tak mam -- TV bez WiFi łączy się z APkiem za
    pośrednictwem APCka a smartfon łączy się z APkiem bezpośrednio.
    Filmy ze smartfonu śmigają na TV.

    Net}---[AP]~~~~[smartfon]
    :
    '~~~~[APC]---[TV]

    Prawie na peno można i tak:

    .~~~~[AP]~~~~[smartfon]
    :
    Net}---[AP]
    :
    '~~~~[APC]---[TV]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2014-01-09 13:59:03
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Podpiecie tv do modemo-routera kablem sensownym..., przyznanie ip dla tv... itd
    >
    > Wykonalne? jesli tak - to jak dokladnie to ma wygladac?

    Skoro masz spięte w jedną sieć lokalną lapka i TV, to na laptopie stawiasz serwer
    DLNA
    przy użyciu programu Serviio, udostępniasz na nim foldery z filmami, zdjęciami,
    muzyką.
    Udostępnione foldery powinny być widoczne w zasobach multimedialnych TV (musisz
    poszperać po menu TV, u mnie w Sony'm wchodzę do tych zasobów prawie tak jak do
    zasobów podłączonego do TV pendrive'a).
    Program Serviio pozwala odtwarzać na TV nawet formaty video, których TV nie
    obsługuje
    bezpośrednio (np. z podłączonego pendrive'a), np. format mkv. Servioo w czasie
    odtwarzania
    filmu transkoduje na bieżąco nieobsługiwany format na strumień, którego TV jest w
    stanie
    odtworzyć.

    http://serviio.org/

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 5. Data: 2014-01-09 14:23:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" lam6fi$ncd$...@n...task.gda.pl

    > Skoro masz spięte w jedną sieć lokalną lapka i TV,

    Co wówczas, gdy nie w jedną?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2014-01-09 14:36:58
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    > "Marek" lam6fi$ncd$...@n...task.gda.pl

    > Co wówczas, gdy nie w jedną?

    Wowczas zepnij :)

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 7. Data: 2014-01-09 18:25:05
    Od: "For@ll" <w...@s...info>

> [...]
    > tv... itd
    >
    > Wykonalne? jesli tak - to jak dokladnie to ma wygladac?
    Jeżeli TV ma wifi to można na laptopie odpalić serwer DLNA :-) i wtedy
    przy source masz wybór takiego źródla i oglądasz.. przerabiałem to u
    siebie a TV Samsunga z 2010r.

  • 8. Data: 2014-01-10 01:49:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mr misio" lam8ls$sp6$...@n...news.atman.pl

    > Wowczas zepnij :)

    TV nie ma WiFi. Nie podepnę smartofnu do APCka.
    Już raczej jeśli podepnę -- to bezpośrednio do TV.

    Są programy do zdalnego sterowania komputerem
    via net -- nie ma tam mowy o takim spinaniu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'