    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: laptop i hub USB podlaczony do zasilacza
    Date: Sun, 26 Apr 2009 20:32:47 +0000 (UTC)

    T.M.F. napisało:

    > Jesli odlaczysz zasilanie od huba to on po prostu przestanie dzialac,
    > w tym zasilac podlaczone do niego urzadzenia.

    Nie takie to proste. Raz tylko miałem do czynienia z hubem wyposażonym
    w zewnętrzny zasilacz. On po wyciągnięciu wtyczki z gniazdka wcale nie
    *przestawał tak po prostu działać*. Działał dalej normalnie, o ile
    podłączonym urządzeniom starczało prądu z komputera. Czy wszystkie tak
    mają, tego nie wiem.

    > Nic sie wiec nie stanie, poza tym, ze podlaczone urzadzenia przestana
    > dzialac :)

    Nawet jak prądu z komputera będzie mało, to i tak urządzenia nie muszą
    całkiem przestać działać. Wcześniej zamontowany dysk twardy przestanie
    się kręcić, ale może być nadal widziany przez komputer jako zamontowany.
    Tak czasem bywa. Natomiast pewne jest to, że komputerowi nic się od tego
    nie stanie.

    --
    Jarek