    From: a...@h...pl
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: lancuch x zamiast o?
    Supersedes: <7...@h...pl>
    Date: Mon, 17 May 2010 00:10:16 +0200

    Shreek <p...@M...onet.pl> writes:

    > Pokaż mi takie miejsce gdzie to napisali bo aż sam ciekaw jestem.
    > Jestem w stanie zrozumieć, że nie zaleca się zakładania łańcuchów o
    > jakiś tam słabszych parametrach, że zaleca się zakuwanie a nie
    > używanie zapinki.
    > Ale rodzaj uszczelnienia będzie mieć conajwyżej wpływ na trwałość łańcucha.

    Na pudełku od tego łancucha co żem go kupił na wymianę (RK) jest:

    CAUTION: If your motorcycle came with a sealed-ring chain of any type
    (O-Ring, XW-Ring, RX-Ring, etc) it should always be replaced with a
    chain of equal or better type and grade. Do not use a non O-Ring
    chain.

    I w serwisówce cos jest, żeby używać łańcucha dokładnie tego samego
    typu. Za to nie ma parametrów zębatek i musiałem im liczyć zęby jak
    koniowi.

    A.
    --
    =alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm