  • Data: 2009-01-20 23:13:01
    Temat: Re: lampowe stereo
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Ale jest istotna różnica pomiędzy rzekomym przerabianiem Neptuna 625
    > na lampowy a rozwojem starej Libry 201 w kierunku T6105 (przypomniałem
    > sobie prawdziwy numer). Zastosowanie lampowej końcówki w czymkolwiek
    > zbliżonym do Neptuna 625 czy też T6151/FE201 było technicznie
    > niewykonalne - brak odpowiedniego zasilania.

    Ja nawet nie wskazałem co na co (jaki numerek) przerabiano. Najpierw
    widziałem schemat i opis (w Radioelektroniku pewnie), z którego wynikało,
    że te lampy, to Stara Sprawdzona Konstrukcja (w odróżnieniu od psujących
    się tranzystorów). A potem spotkałem żywy egzemplarz. Poza tymi lampami
    były układy scalone, jak w innych nowych telewizorach. Jak były te lampy
    zasilane, tego sobie nie przypomnę.

    --
    Jarek