  • Data: 2014-05-06 18:13:20
    Temat: Re: lampa zewn�trzna z dwoma poziomami �wiecenia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek P." napisał w wiadomości
    W dniu wtorek, 6 maja 2014 13:01:53 UTC+2 użytkownik J.F napisał:
    >Dałoby się, ale kosztem sporego zachodu (odwiert z każdego kinkietu
    >do wnętrza domu i łączenie przez garaż - brzmi bezproblemowo, ale
    >problem >w tym, że wiercić musiałbym po skosie przez duży żelbetowy
    >podciąg, zdaje się, że i przez strop częściowo.

    Myslale po scianie na zewnatrz ? No dobra, elewacja dopracowana, nie
    bylo propozycji :-)

    >Ale pobór mocy przy stałym świeceniu to ja chcę ograniczyć. Żonie tu
    >wszystko jedno, ma być ładnie :)

    kilka W to jest drobiazg. choc ziarnko do ziarnka i rachunek wysoki
    :-)
    A LED malej mocy nie brakuje. Tylko one mocno nie swieca :-)

    >10W LEDy to mniej więcej 60W żarówka i myślę, że byłoby ok.

    I takich gotowych "zarowek" troche malo.

    >Zawsze można metodą brute-force. Świetlówki z ciekawości rozbierałem,
    >to pewnie i to się da.

    Ale jeszcze ma byc ladnie po zlozeniu :-)

    >Co do naświetlaczy zamontowanych przy kinkietach na pięknej elewacji,
    >dopracowanej do ostatniego dekoru, z pracowicie dobranymi
    >kinkietami - udam, że nie widziałem tej propozycji ;)

    Ale niektore sa niebrzydkie - moze sie uda wkomponowac :-)
    http://allegro.pl/halogen-naswietlacz-lampa-led-50w-
    reflektor-i4129643750.html

    >Sterowanie radiowe - nieeee, bez przesady. Ja to chcę podpiąć do
    >swojej domowej automatyki home-made, nie chcę mnożyć systemów :)

    To wepniesz przycisk nadajnika :-)
    Bo w koncu przyjezdzasz po nocy autem i ma byc jasno ...

    >Tak czy tak, zostaje chyba moja opcja c albo twój pomysł z szeregowym
    >zasilaniem , muszę to przetestować.

    Pomysl szeregowy mozna zmodyfikowac dajac dodatkowy kondensator w
    obwodzie. Tez zmniejszy prad, bezstratnie.
    Tylko jednak lampa musi reagowac na mniejsze napiecie ...

    J.