  • Data: 2013-07-30 00:36:42
    Temat: Re: lamerskie pytanie o rootowanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 28 Jul 2013 12:52:00 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > Cóż, sam goły DOS to w zasadzie w ogóle nic nie robił. I nic w
    > zasadzie nie potrafił. Rozbuduj OS, userland na potrzeby obsługi
    > smartfona i wtedy próbuj używać jako punktu odniesienia.

    Bierzesz takiego TurboPascala, i on nadal nic nie robi nieproszony.
    No ale wtedy komputer nie mial podlaczonego internetu.

    > Masz na myśli sam kernel? Jak tak to jest średnio użyteczne.
    > Reszta jw.

    Calosc. Taki zwyczaj, ze robia to co opisano i nie wiecej.
    Ale ... duzy program, duzo rzeczy mozna ukryc.

    > Teraz czas na narzekanie na Windows? Na to w navi tez narzekasz?

    W nai zazwyczaj go nie widac.
    Ale owszem, narzekam.

    > Znaczy narzekasz na to, czego nie kupiłeś?

    A co, nie moge ?

    > Płacą Ci od wiersza newsa? Jakie swoiste prawo autorskie? Jaki
    > nadzór nad swym dziełem? Program ma określone wymagania, korzysta
    > z pewnych sprofilowanych uprawnień i tyle. Nie pasuje to nie
    > instalujesz, nie kupujesz etc.

    A dlaczego nie moge miec kontroli nad uprawnieniami ?
    Program ma wymagania, a ja je ograniczam.
    Owszem, ograniczylem to nie narzekam ze nie dziala ... choc czasem
    moge jednak narzekac.

    Dokladnie na tej samej zasadzie. Jesli np nie korzystam z wysylania
    SMS, ktore jest opcjonalna funkcja programu, to czemu program nie
    spelnia zasasadniczej funkcji bez takiego uprawniena ?

    J.