    From: Maciek <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ładowarka z Lidla
    Date: Sun, 28 Feb 2010 22:06:05 +0100

    Użytkownik yorgus napisał:
    > Nad 1A dla paluszkow mozna dywagowac, ta ladowarka jest moim zdaniem
    > oplacalna za ta cene, ale cudow nie nalezy sie spodziewac.

    Jakość wykonania tak na oko jest dobra ale 1A mi się nie podobał. Mały,
    głupi przełącznik bardzo by pomógł. Powiedzmy że nowoczesne akumulatorki
    potrafią lepiej wytrzymywać duże prądy ładowania, niż stare ale mimo
    wszystko wolę ładować mniejszym prądem. Lepiej nie oznacza, że to jest
    dla nich najlepsze. Nikt mi nie wmówi, że 70 stopni elektrolitu przez 2
    godziny jest mniej szkodliwe, niż ledwie wyczuwalny wzrost temperatury
    przez 12. A co zrobić latem? Mam czas, ładują się przez noc. Eneloopy
    trzymają energię przez długi czas i nie zaskakują po paru tygodniach (w
    nagłej potrzebie) koniecznością błyskawicznego doładowania.
    Maciek